رئیس شوراهای حل اختلاف گلستان از سازش ۳۱ درصدی پرونده ها در شعب صلحی شهرستان رامیان خبر داد و گفت: اگر این پرونده ها سازش نمی شد برای ادامه رسیدگی به دادسرا می رفت.

سازش بیش از 30 درصد پرونده ها در شعب صلحی شهرستان رامیان

به گزارش گلستان24؛به نقل از روابط عمومی شوراهای حل اختلاف گلستان، احمد جعفری، رئیس شوراهای حل اختلاف گلستان در حاشیه بازرسی از شعب شورای حل اختلاف شهرستان رامیان گفت: دسترسی آسان مردم به خدمات حقوقی، اجرای قاطعانه و سریع احکام صادر شده در شعب شورای حل اختلاف و تمرکز بر سازش پرونده ها، در اولویت برنامه های شورای استان در سال 97 است.

 

وی افزود: بررسی آمار و عملکرد اعضا، چگونگی رفتار اعضا با مراجعین و کیفیت رسیدگی ها از جمله مواردیست که در این بازریس ها بررسی می شود.

 

معاون قضایی رئیس کل و رئیس شوراهای حل اختلاف استان با بیان اینکه اجرای حکم دادگاه‌ها و مراجع قضایی مهمترین مرحله دادرسی است، اظهارداشت: در مرحله اجرای حکم است که افراد به حق خود می رسند و اگر قرار باشد این مرحله به کندی انجام شود و یا خوب صورت نگیرد، تلاش همکاران ما در شعب بی نتیجه می شود.

 

شورای حل اختلاف شهرستان رامیان شهرستان رامیان 38 عضو دارد که در 8 شعبه شهری و روستایی برای حل و فصل دعاوی مردم تلاش می کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار