مدیر عامل آب منطقه ای گلستان:

مدیر عامل آب منطقه ای استان گلستان گفت: اطلاع رسانی کمبود آب به جامعه کمک بزرگی برای مدیریت این بحران است.

برای مدیریت بحران آب، کمبود آب به جامعه اطلاع رسانی شود

به گزارش گلستان24؛علی نظری در بازدید از نمایشگاه مطبوعات استان در گفتگو با مهر اظهار کرد: آگاهی بخشی قسمت مهمی از رسالت حرفه ای رسانه ها است که به واسطه آن برخی از مشکلات موجود در جامعه را می توانند اطلاع رسانی و مدیریت می شود.  

وی افزود: وجود رسانه ها در کنار دستگاه های اجرائی استان این امکان را می دهد تا این دو مجموعه در کنار یکدیگر علاوه بر اطلاع رسانی،  بسیاری از مشکلات را حل و فصل کنند.

نظری ادامه داد: وضعیت منابع آبی امروز به گونه ای است که رسانه ها نقش مهمی در اطلاع رسانی حفظ و صرفه جوئی در منابع آبی برای مردم دارند و چنانچه جامعه بداند بضاعت ما در حوزه آب چقدر است مدیریت این حوزه بسیار آسان تر خواهد شد و در سال های پیش رو با مشکل کم آبی روبه رو نخواهیم بود.

مدیر عامل آب منطقه ای گلستان تصریح کرد: در کنار اطلاع رسانی اما، امانت داری رکن اصلی رسانه ها است و اگر چه انتقاد کردن حق رسانه ها است، اما این انتقاد باید با شرایط مدیریتی آن دستگاه همخوانی داشته باشد چرا که  مدیران در حال تغییر و تحول هستند و ممکن است مشکل موجود ربطی در حیطه کاری مدیر مربوطه نباشد.

به گفته وی اطلاع رسانی رسالت رسانه ها است و مدیران هر حوزه به تناسب اختیارات مدیریتی خود موظف به پاسخوگی در حوزه مورد نظر هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار