مدیرعامل شرکت گاز گلستان با بیان اینکه میزان برخورداری روستاییان استان از گاز طبیعی ۹۵ درصد است، گفت: ۷۰ روستای دیگر قابلیت گازرسانی دارند که این کار تا پایان سال ۹۸ انجام می‌شود.

گازرسانی ۷۰ روستای استان گلستان تا پایان سال ۹۸

به گزارش گلستان24؛محمدرحیم رحیمی در بازدید از غرفه این خبرگزاری در نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های استان گلستان اظهارداشت: ذات فعالیت این شرکت غیرانتفاعی است و بنا نداریم که خدمات‌رسانی به مردم را به نوعی با برگرداندن نفع اقتصادی به شرکت مقایسه کنیم.

وی افزود: کار گازرسانی، فعالیتی حساس و تخصصی است که به ایمنی بالایی نیاز دارد. ما همواره مجبوریم به گونه‌ای اقدام کنیم که ایمنی خطوط انتقال گازرسانی حفظ شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان بیان داشت: در این استان تعداد قابل توجهی از شهرها گازرسانی شده‌اند و میزان برخورداری روستاییان استان گلستان نیز حدود 95 درصد است.

وی خاطرنشان کرد: برخی روستاها باقی مانده‌اند که یا بسیار دور و صعب‌العبور هستند و یا اینکه از نظر جمعیتی قابلیت این کار را ندارند.

رحیمی گفت: از 980  روستای استان، 841 روستا گازرسانی شده‌اند و 70  روستای دیگر نیز قابلیت گازرسانی دارند که تا پایان 98 همه این روستاها گازرسانی خواهد شد.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار