رئیس‌کل دادگستری گلستان:

رئیس‌کل دادگستری گلستان گفت: کسانی که از بانک‌های استان ارز دولتی دریافت کردند اگر در محل قانونی آن مصرف کرده باشند، از آنان تقدیر خواهیم کرد، در غیر اینصورت برخورد شدیدی با متخلفان خواهیم داشت.

برخورد شدید در انتظار کسانی که ارز دولتی را جای دیگری هزینه کردند

به گزارش گلستان24؛هادی هاشمیان ظهر امروز در بازدید از غرفه این خبرگزاری در نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های استان گلستان اظهارداشت: نقش رسانه‌ها در آگاهی‌بخشی به جامعه و پیشگیری از وقوع جرایم، غیرقابل انکار است.

وی افزود: اگر تاکنون موفقیتی هم در موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی و انواع جرایم حاصل شده، به دلیل پرداختن رسانه‌ها به این موضوعات بوده است.

رئیس کل دادگستری استان گلستان با بیان اینکه نیاز بیشتری به حضور رسانه‌ها در مسائل و موضوعات اجتماعی وجود دارد، تصریح کرد: بسیاری از جرایم به دلیل عدم شناخت مردم نسبت به آسیب‌ها به وقوع می‌پیوندد و بسیاری از افراد هم از اینکه یک عمل جرم محسوب می‌شود یا خیر، آگاهی ندارند. این وظیفه ما و رسانه‌ها است که به این مقوله‌ها بپردازند.

وی گفت: دستگاه قضایی در استان اخبار خوبی در مقوله هشدارها، آگاهی‌بخشی و برخوردهای قضایی با متخلفان دارد که اگر آنها را به اطلاع مردم برسانیم، آنها امیدوار و خوشحال خواهند شد.

هاشمیان ادامه داد: از بانک‌های استان اسامی کسانی که ارز دولتی دریافت کردند را خواستار شدیم. این اسامی به دست ما رسیده است و در حال بررسی هستیم که افرادی که ارز دولتی دریافت کرده‌اند، در چه بخشی هزینه شده است.

وی گفت: کسانی که ارز دولتی دریافت کردند اگر در محل قانونی آن مصرف کرده باشند، از آنان تقدیر خواهیم کرد، در غیر اینصورت برخورد شدیدی با متخلفان خواهیم داشت.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار