فرمانده سپاه نینوای استان گلستان:

سردار معروفی،:بسیج هیچ تفاوتی در خدمت رسانی به مردم، چه در مرکز استان و چه در سایر قسمت های استان نظیر مرواه تپه قائل نیست.

خدمات بسیج شامل تمام اقوام استان خواهد شد/300 گروه جهادی جهت محرومیت زدایی به سرتاسر استان اعزام شدند

به گزارش گلستان24؛امشب سردار معروفی فرمانده سپاه نینوای استان گلستان با حضور در جمع بسیجیان و گروه های جهادی در مرحله دوم رزمایش اقتدار عاشورایی محمد رسول الله(ص)2 در کوی انجیرآب،گفت:فرهنگ و منطق بسیجی بت‌شکن بوده و همه گره ها را باز می‌کند.

او ادامه داد:در کجای دنیا نیروی نظامی سراغ دارید که بگوید آبروی مردم آبروی من است و خود را سپر مستحکم مردم در عرصه های اقتصادی،فرهنگی،سیاسی و اجتماعی بکند.

فرمانده ی سپاه نینوای استان گلستان خاطرنشان،کرد: امروز در اردو های جهادی همان کار های دوران دفاع مقدس انجام می شود ولی به مراتب سخت تر و پیچیده تر است چرا که آن موقع در قابل دشمن صف آرایی داشتیم ولی امروز در مقابل جنگ نرم ایستادگی و مقاوت داشته و برای محرومیت زدای تلاش می کنیم.

معروفی با با اشاره به فعالیت های بسیجیان در دوران دفاع مقدس،اظهار کرد:بسیجی  ها در در 30 سال پیش  در مقابل دشمنان سلاح به دست گرفتند و امروز بیل و فرچه به دست می گیرد تا کشور در آرامش و نشاط باشد،این روحیه در هیچ کجای دنیا وجود ندارد.

وی با بیان اینکه این محرومیت زدایی های در قالب اردو های جهادی به دستور مقام معظم رهبری بوده،خاطرنشان کرد:در این حرکت بزرگ جهادی که به همت بسیج مسضعفین صورت می گیرد وهمه ی خدماتی که بسیجان انجام می دهند بدون هیچ چشم داشتی برای تمام اقوام  صورت می گیرد وامروز 300 گروه جهادی جهت خدمت رسانی به مردم، به سرتاسر استان اعزام می شوند.

سردار معروفی در پایان،اظهار کرد:ما امروز منطقه انجیر آب را جزء مکان های پیشرفت و آبادانی قرار دادیم و در این روستا به همراه 20 تا 30 روستای دیگر در 5 قالب خدمت رسانی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/پ

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار