با وجود حمایت کتبی چند تن از نمایندگان استان گلستان از "طرح شفاف سازی آرای نمایندگان" در حال حاضر هیچ شفافیتی وجود ندارد که رای نهایی این نمایندگان استان در خصوص این طرح چه بوده است.

طعنه ی سنگین یکی از کاربران شبکه های اجتماعی به نبی هزارجریبی/آیا نمایندگان استان از شفاف سازی هراس دارند؟

به گزارش گلستان24؛یکی از کاربران شبکه های اجتماعی نسبت به فعالیت های اینستاگرامی نبی هزارجریبی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی نوشت:

اگر طرح شفافیت آرا مجلس تایید بشه،اون وقت دیگه نماینده شهر من گرگان،نمی تونه به صورت گزینشی فقط برخی از آرایی که خودش میخواد رو به مردم اعلام کنه؛اون موقع است که میشه نماینده ها رو شناخت.

گفتنی است نبی هزارجریبی به صورت گزینشی از برخی آرای خود فیلم گرفته و در صفحه ی اینستاگرامی خود منتشر می کند، ولی این بار با وجود این که وی به صورت کتبی حمایت خود را از طرح شفافیت آرای نمایندگان مجلس اعلام کرده بود باتوجه به این که این رای در خصوص شفافیت بوده وی از رای خود هیچ فیلمی نگرفت تا مشخص شود رای وی به این طرح چه بوده است.

با وجود این که دو سوم نمایندگان به صورت کتبی و با امضا از این طرح حمایت کرده بودند در زمان رای گیری با یک فوریت این طرح با  59 رای موافق، 108 رای مخالف و 5 رای ممتنع از مجموع 194نماینده حاضر در جلسه رد شد.

از نمایندگان استان گلستان،رامین نور قلی پور،نبی هزارجریبی و علیرضا ابراهیمی تنها با امضای خود از این طرح حمایت کردند و در حال حاضر معلوم نیست که رای نهایی آنها در این خصوص چه بوده است.

 

photo_2018-09-06_07-43-07

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    رای نمایندگان استان پوچ بوده

آخرین اخبار