فرمانده سپاه نینوای گلستان:

فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان گرامیداشت روز ۵ آذر روز ملی گرگان تاکید کرد و گفت: بسیج دولت نیست بسیج از مردم و در کنار مردم و برای مردم است و در موضوع معیشت برنامه خاصی دنبال می‌کنیم.

بسیج دولت نیست،بسیج از مردم و در کنار مردم و برای مردم است

به گزارش گلستان 24 ؛ سردار حسین معروفی بعدازظهر سه شنبه در جمع بسیجیان استان گلستان اظهار کرد: فرهنگ بسیج برگرفته از مکتب وحی و ائمه اطهار (ع) و منطق آن برگرفته از قیام سیدالشهدا (ع) است، فرهنگ و تفکری که هر جا ورود کرده، بن‌بست ها را از بین برده است

وی افزود:بسیج برای خدمت و ایستادگی در برابر ظلم و کفر و کمک به اصلاح امور تلاش می کند

معروفی تصریح کرد: حضور بسیج حضوری معنادار و عاشورایی است و به فرموده امام «بسیج بت شکن است» چون منطق آن مطابق با منطق قرآن و اهل بیت است.

وی با بیان اینکه دشمن جرات حمله نظامی را ندارد، گفت: برترین فکر در منطقه تفکر انقلاب اسلامی است چرا که به فکر معیشت مردم و دستگیری مستضعفین است.

معروفی بیان کرد: مسؤولان اجرایی کشور از ظرفیت انسان‌های بزرگ و شریف بسیج برای گره‌گشایی استفاده کنند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان به رشد علمی کشور اشاره کرد و گفت: روزی ما فشنگ نداشتیم و امروز موشک نقطه‌زن داریم، هوشمندسازی ملت ایران بزرگترین دستاورد چهل سالگی انقلاب اسلامی است.

معروفی از آغاز طرح همگام با کشاورز در شهرستان کردکوی در سوم آذرماه جاری خبر داد و افزود: طرح همگام با کشاورز یک طرح مهم برای مقابله با کم‌آبی است.

وی به گرامیداشت روز ۵ آذر روز ملی گرگان تاکید کرد و گفت:  بسیج دولت نیست بسیج از مردم و در کنار مردم و برای مردم است و در موضوع معیشت برنامه خاصی دنبال می‌کنیم و اصرار ما بر این است که خانواده ۱۴ شهید گرگان در شایسته‌ترین روز، یعنی روز ملی گرگان تجلیل شوند که امسال این اقدام انجام می‌شود البته یک در این روز رونمایی المان پنج آذر از سوی شهرداری نیز انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه در دهه مبارک فجر یکی از برنامه ما یادواره شهدای انقلاب است، اذعان کرد: در بحث دیدار مردم گرگان با مقام معظم رهبری به مناسبت روز ملی گرگان دنبال می‌شد اما دیدار با مقام معظم رهبری امکان دارد هر سال ممکن نباشد و امیدواریم بتوانیم هر سال یک برنامه محوری با نظر مقام معظم رهبری در گرگان اجرایی کنیم.

وی گفت: ۲۴۰ صندوق قرض الحسنه اشتغالزا در استان دنبال می‌کنیم که ۵۰ درصد آن اجرا شده است، در مراوه‌تپه نفری ۲ میلیون به پنج نفر از این صندوق تسهیلات اعطا شده که صرف فعالیت‌های قالی‌بافی و خرید چرخ خیاطی شده است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان افزود: از طریق این صندوق که در بخش دام، پرورش زنبور عسل، طیور و خیاطی اقداماتی شده در قالب قرارگاه پیشرفت و آبادانی دنبال می‌شود.

معروفی تاکید کرد: در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی هشت کارگروه تشکیل دادیم و مباحث را به شکل جدی با بهره‌گیری از توان همه اقشار دنبال می‌کنیم.

وی افزود: این کارگروه‌ها در بحث بی‌حجابی و حرکت‌های مستهجن زیرزمینی، شیوع مواد مخدر و مشروبات الکلی هدف‌گذاری دارند.

معروفی همچنین از ورود به حوزه به منابع طبیعی و حفظ و حراست از جنگل ها خبر داد و گفت: همچنین به دنبال به سرانجام رسیدن سد نرماب هستیم و اگر این کار صورت گیرد ۵۲۰ هزار نفر از مردم منطقه می توانند آب شرب داشته باشند.

وی افزود: منطق بسیج با منطق انقلاب اسلامی پیش می‌رود و ذره‌ای از منطق انقلاب اسلامی کوتاه نمی‌آییم، دخالت در برخی انتصاب‌ها در چارچوب وظایف سپاه نیست و در این موضوع ورود نکردیم.

انتهای پیام/م

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار