رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: ساختمان دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان گنبدکاووس با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال امروز با حضور مسئولان کلنگ‌زنی و طرح منازل سازمانی ۵ واحدی نیز افتتاح شد.

به گزارش گلستان 24 به نقل از تسنیم، هادی هاشمیان ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی ساختمان دادسرای عمومی و انقلاب و افتتاح منازل سازمانی این شهرستان اظهارداشت: ساختمان دادسرای عمومی و انقلاب گنبدکاووس در وسعت 3 هزار مترمربع و زیربنا 4 هزارو 200 متر مربع در 4 طبقه در مدت 24 ماه با اعتبار 200 میلیارد ریال ساخته می شود.

وی افزود: این ساختمان دارای 61 اتاق از محل منابع ملی احداث می شود. در مدت 3 سال فضای دادگستری استان گلستان از حدود 400 اتاق به 700 اتاق افزایش یافته است.

رئیس کل دادگستری گلستان بیان داشت: یکی از مشکلات دادگستری در حوزه قضات، مشکل مسکن آنها بود و بیشتر قضات غیربومی رغبتی برای فعالیت در استان نداشتند.

وی ادامه داد: در مدت 3 سال 10 واحد سازمانی به مبلغ بیش از 100 میلیارد تومان در گرگان خریداری شد. در گنبدکاووس 6 واحد مسکونی با احتساب پارکینگ به متراژ 600 مترمربع و با اعتبار 650 میلیون تومان در مدت یک‌سال ساخته و امروز به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید

هاشمیان گفت: امروز باید خدمات ارائه شده در حوزه های مختلف توسط نظام جمهوری اسلامی ایران به نسل جوان بیان شود تا جوانان ما بدانند که در زمان پیروزی انقلاب اسلامی کشور ما در کجا بوده و امروز به کجا رسیده است.

وی یادآور شد: استان گلستان،استان وحدت همه اقوام است و الگویی برای کل کشور و جهان اسلام بوده و این افتخار و امتیاز استان گلستان است.

رئیس کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: در مدت 3 سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه قضایی استان افتاده است به صورتی که در سال 94 از رتبه 31 کشوری به لحاظ فضای اداری به رده‌های بالا صعود کردیم.

وی اظهار کرد: هدف از توسعه و ساخت و ساز در دستگاه قضایی، ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم و آسایش مردم در زمان دریافت خدمات در دستگاه قضایی است.

دشمن به دنبال سیاه‌‍نمایی و ناامیدی در کشور است

امام جمعه شهرستان گنبدکاووس گفت: در آستانه 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی،دشمن به دنبال سیاه نمایی،ایجاد بحران و نا امیدی در بیم مردم در کشور است.

حجت الاسلام محمود ترابی در این مراسم اظهارداشت: در آستانه 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی از دستگاه قضایی می‌خواهیم تا برای خنثی کردن ناامیدی در بین مردم، بیلان کاری این حوزه را به لحاظ توسعه کمی و کیفی اطلاع‌رسانی کند.

وی افزود: ظرفیت و فعالیت‌های دستگاه قضایی در اوایل انقلاب و اکنون قابل قیاس نیست. دستگاه قضایی یک دستگاه با عظمت است که فعالیت‌های چشمگیری در این مدت انجام داده است.

امام جمعه شهرستان گنبدکاووس بیان داشت: اگر انتقادی بر دستگاه قضایی می شود به سبب فاصله با ایده‌آل‌ها است، نه اینکه اقداماتی در این حوزه صورت نگرفته است.عدالت اجتماعی، نظم و امنیت توسط این دستگاه برقرار است که جای قدردانی دارد.

رمضانعلی عابدی رئیس دادگستری گنبدکاووس اظهارداشت: بزرگترین مشکل ما در سال‌های گذشته فضای نامناسب در دستگاه قضایی گنبدکاووس بود که در مدت 3 سال اتفاقاتی خوبی در افزایش و توسعه فضای فیزیکی رخ داده است.

وی افزود: نزدیک به هزار مترمربع فضای فعلی ساختمان دادگستری گنبدکاووس توسعه یافته است. به لحاظ تحقیقات که به صورت محرمانه انجام می‌شود، دارای فضای نامناسب هستیم که با ساخت این پروژه مشکل همکاران قضایی برای 100 سال آینده مرتفع می شود.

در این مراسم با حضور رئیس کل دادگستری و دادستان گلستان، فرماندار ویژه و امام جمعه شهرستان گنبدکاووس، رئیس دادگستری و دادستان گنبدکاووس و جمعی از مسئولان شهرستانی ساختمان دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی گنبدکاووس با اعتبار 200 میلیارد ریال کلنگ‌زنی  و منازل سازمانی 5 واحدی افتتاح شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار