مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان گلستان گفت: چهارمین مرحله از طرح آمارگیری از ویژگی های مسکن روستایی استان همزمان با سراسر کشور در ۲۸۴ روستای استان گلستان از امروز آغاز شد.

طرح آمارگیری از مسکن روستایی در ۲۸۴ روستای گلستان آغاز شد

به گزارش گلستان 24 ؛  محمد تقی زمانی‌نژاد  در حاشیه آغاز طرح آمارگیری از مسکن روستایی در استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 40 کارشناس عمران مشخصات فنی خانه‌های روستایی استان گلستان را ثبت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه طرح آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی در گلستان تا 21 آبان ادامه دارد افزود: در این طرح بیش از 7 هزار و 600 واحد مسکونی در 284 روستای استان گلستان آمارگیری می‌شود.

مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان گلستان افزود: در این آمارگیری 34 مورد مانند پی ساختمان، نوع سازه، کاربری و در و پنجره واحد ساختمانی بررسی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح در سال‌های 82، 87 و 92 نیز اجرا شده، افزود: این طرح در بازه زمانی 5 ساله اجرا می‌شود و امسال نیز از امروز و برای چهارمین بار به اجرا درخواهد آمد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان هدف از اجرای این طرح را جمع‌آوری اطلاعات از مشخصات فنی ساختمان‌ها و عملکرد آن‌ها در برابر حوادث و بلایای طبیعی اعلام کرد که با هدف بررسی وضعیت مسکن روستایی اجرا خواهد شد.

زمانی‌نژاد افزود: در اجرای این طرح تعداد 40 مهندس به صورت مستقیم مشارکت دارند که نتایج حاصل از این آمارگیری‌ها مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد که این نتایج در برنامه‌ریزی‌های آتی استفاده می‌شود.

انتهای پیام/ش

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار