مدیرکل بیمه سلامت استان گلستان؛

دکتر حسینی:نخستین دوره هم اندیشی، بیمه سلامت جهت برطرف سازی مشکلات حوزه ی بیمه سلامت 15 دی لغایت 15 آذر برگزار می شود.

نخستین دوره هم اندیشی بیمه سلامت برگزار خواهد شد /نسخه نویسی الکترونیکی  بهمن ماه امسال در گلستان اجرایی می شود

به گزارش گلستان24؛ صبح امروز سیدمحمد حسینی مدیرکل بیمه سلامت استان گلستان، در نشستی با حضور خبرنگاران گفت:نخستین رویداد هم اندیشی در عرصه بیمه سلامت،از تاریخ  15 آذر تا 15 دی شروع می شود و در این رویداد هم اندیشی در عرصه بیمه سلامت برای مشارکت در ایده‎های نو می باشد که پایان این رویداد افراد دارای ایده‎های برتر تجلیل می‎شوند.

وی ادامه داد:حدود یک میلیون و 300 هزار نفر از جمعیت  استان گلستان زیر چتر بیمه سلامت هستند و این بیمه شدگان از هزار موسسه ارائه دهنده خدمات پزشکی و بهداشتی که ما با این موسسات قرارداد داریم خدمات دریافت می کنند، این ها مخاطب قرار می گیرند و این افراد می تواند با مراجعه به سایت  www.shareidea.ihio.gov.ir  در این رویداد هم اندیشی ایده ها وطرح های خود را ثبت کنند، و در این مسابقه علمی شرکت کنند.

 مدیرکل بیمه سلامت استان گلستان با بیان اینکه این رویداد در محور های مختلف برگزار می شود،خاطرنشان کرد:محور های مختلفی که در این رویداد برای ارائه طرح ها وایده های نو، وجود دارد عبارتند از: آموزش پیشگیری و ارتقای سلامت، پزشکان خانواده ،پوشش بیمه‌‌ای، قوانین، مقررات و فرآیندها ،کاربرد فناوری اطلاعات در نظام بیمه سلامت، مدیریت منابع، مصارف و سرمایه انسانی ، نظارت بر خدمات بیمه سلامت.

دکتر حسینی با  اشاره به این که این رویداد هم اندیشی بستری است،برای دسترسی عادلانه به اطلاعات و سپس دسترسی به خدمات پزشکی عادلانه به مردم،تصریح کرد:ما فکر می کنیم که این رویداد هم اندیشی باعث این شود که کیفیت خدمات درمانی که در مراکز به بیمه شدگان ما ارائه می شوند،ارتقا پیدا کند.

وی اذعان کرد: ما شماره 1666 را جهت ارائه خدمت به مردم ایجاد کرده ایم و مردم هم می توانند از این شماره ملی برای اعلام نظرات، پیشنهادات، سوالات و شکایات خود استفاده کنند.

 این مقام مسئول با اشاره به برنامه های آتی سازمان بیمه سلامت،خاطرنشان کرد: نسخه نویسی الکترونیکی یکی از برنامه های بیمه سلامت است که در واقع این کار به صورت پایلوت در استان کرمان انجام شده است و در بهمن ماه امسال در هر استان یک شهرستان که قابلیت انجام این پروژه را از همه لحاظ دارد انجام می شود و ان شاءالله به زودی در یکی از شهرهای استان گلستان این طرح اجرایی خواهد شد.

وی در همین خصوص، ادامه داد:با وجود نسخه الکترونیک زمانی که بیمار به پزشک مراجعه می کند از دفترچه استفاده نمی شود و در سیستم  داروها و آزمایش های مورد نظر در سیستم نوشته می شود و نسخه ها به هیچ مکانی ارجاع نمی شود و تنها فرد با مراجعه به هر آزمایشگاه و یا داروخانه تنها با ارائه کدملی خود می تواند اطلاعات را به آزمایشگاه یا داروخانه ارجاع دهد و خدمات دریافت کند.

انتهای پیام/پ

 

 

 

 

،

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار