نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت: دولت، مجلس و قوه قضائیه دست در دست هم داده و برای مقابله با روند افزایشی گرانی کالا در بازار چاره اساسی بیندیشند.

 خطیب جمعه گرگان: مسوولان به فکر حل مشکل گرانی باشند

به گزارش گلستان 24 ؛  آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه های نمازجمعه این هفته گرگان اظهار داشت: در روزهای گذشته نرخ ارز و طلا کاهش یافته اما قیمت کالاها در بازار همچنان به سیر صعودی خود ادامه می دهد.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: در این شرایط نبود نظارت کافی در بازار به تداوم گرانی ها دامن می زند که لازم است سازمان تعزیرات حکومتی با گران فروشان و سوء استفاده کنندگان برخورد قانونی کند.

امام جمعه گرگان همچنین با اشاره به فرارسیدن 27 آذر سالروز شهادت آیت الله دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: دین و علم، دو شعبه از یک حقیقت هستند که دشمنان نظام همواره سعی در جدا کردن اینها از یکدیگر دارند.

آیت الله نورمفیدی ابراز امیدواری کرد که پیوند حوزه و دانشگاه، وحدت را برای استقلال کشور مستدام بدارد.

وحدت حوزه و دانشگاه، یکی از هدف های برجسته حضرت امام خمینی رحمه الله قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بود و روز 27 آذر به مناسبت شهادت آیت اللّه دکتر محمد مفتح از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه به نام روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری شد.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

آخرین اخبار