معاون ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان گلستان از برگزاری سومین دوره رقابت های ورزشی کارکنان دولت درهشت رشته ویژه مردان و 6 رشته ورزشی ویژه بانوان خبر داد.

آغاز رقابت های ورزشی کارکنان دولت در استان

به گزارش گلستان۲۴؛ کمال شجاعی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این مسابقات با هدف ترویج ورزش و ارتقای سلامت کارکنان دولت هر ساله با شعار اخلاق، ورزش و بهره وری برگزار می شود.
به گفته وی، امسال رقابت های بانوان در رشته های دارت، آمادگی جسمانی، بدمینتون، والیبال، طناب کشی و تنیس روی میز و مسابقات آقایان در رشته های دارت، آمادگی جسمانی، بدمینتون، والیبال، طناب کشی، تنیس روی میز، فوتسال و ورزش های زورخانه ای در حال برگزاری است.
وی افزود: رقابت های برخی از این رشته از روز گذشته در گرگان آغاز و نتایج آن مشخص شده است.
شجاعی عنوان کرد: درمسابقات طناب کشی بانوان تیم اداره کل ورزش و جوانان، درطناب کشی آقایان تیم بانک ملت و در رشته تنیس روی میز مردان تیم صنعت، معدن و تجارت در جایگاه اول قرار گرفتند.
وی افزود: عنوان قهرمانی رقابت های دارت بانوان و آقایان به تیم استانداری رسید، در والیبال بانوان تیم آموزش و پرورش قهرمان شد و مسابقات بخش مردان این رشته در حال برگزاری است.
معاون اداره کل ورزش و جوانان گلستان یادآورشد: مسابقات بدمینتون بانوان و آقایان در پایان هفته جاری برگزار می شود و برنامه ریزی برای آغاز رقابت رشته های آمادگی جسمانی بانوان و آقایان، فوتسال و ورزش های زورخانه ای انجام شده است.
شجاعی تاکید کرد: در پایان سومین دوره این مسابقات تیم و نفرات برتر 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار