فرمانده سپاه گرگان گفت: ۲۲۰ برنامه ویژه دهه بصیرت در گرگان برگزار می شود.

اجرای ۲۲۰ برنامه ویژه دهه بصیرت در گرگان

به گزارش گلستان 24 ؛ باقر رحمانی عصر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانهه به مناسبت دهه بصیرت در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: در کشور افرادی به دنبال این هستند که اتفاقات ۹ دی را به حزب و گروهی خاص نسبت دهند و این افراد اتفاقاتی که در سال ۸۸ به مدت هشت ماه کشور را درگیر خود داشت فتنه نمی دانند و دعوای سیاسی آن را قلمداد می کنند.

وی افزود: خسارت هایی که طی مدت هشت ماه فتنه در سال ۸۸ به کشور وارد شد از خسارت جنگ تحمیلی بیشتر بود.

رحمانی گفت: در واقعه سال ۸۸  دین به داد انقلاب رسید و این روشنگری ها توسط دین مبین اسلام و مکتب عاشورا انجام شد.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان اظهار کرد: مردم شهر گرگان در تاریخ پنج آذر سال ۵۷ یعنی ۷۰ روز قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ولایت پذیری خود را اثبات کردند و در سال ۸۸ هم یک روز قبل از اینکه واقعه ۹ دی رخ دهد مردم گرگان در تاریخ هشت دی در تجمع شرکت و به پای تجدید بیعت با ولی امر مسلمین ایستادند.

وی افزود: برنامه های دهه بصیرت در گرگان از پنج دی ماه آغاز شده و تا ۲۰ دی ماه ادامه دارد، البته برنامه های ما تا بهمن ماه و ۴۰ سالگی انقلاب ادامه خواهد داشت.

رحمانی از برگزاری ۲۲۰ برنامه در ایام دهه بصیرت در گرگان خبر داد و گفت: در این ایام ۱۸ برنامه‌ حوزه ای، ۶ برنامه شهرستانی و ناحیه ای و... برگزار می شود.

وی تصریح کرد: تاکنون دوگروه پزشکی به مناطق محروم شهر گرگان اعزام شدند و تا پایان دهه بصیرت به پنج گروه افزایش پیدا می کنند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار