شهردار گرگان از برگزاری موسیقی‌های خیابانی، شب‌های موسیقی اقوام و جنگ شبانه در ایام نوروز توسط شهرداری گرگان خبر داد.

برگزاری جنگ شبانه و موسیقی خیابانی در ایام نوروز/ سرمایه‌گذاری 2 هزار میلیاردی شهرداری گرگان تا پایان سال 1398

به گزارش گلستان 24 ؛ عبدالرضا دادبود صبح امروز در مراسم آغاز طرح استقبال از بهار شهرداری گرگان اظهار کرد: برگزاری مسابقات ورزشی، جنگ شبانه، اجرای موسیقی‌های خیابانی، شب‌های موسیقی اقوام، نورپردازی وسیع و فراگیر در سطح شهر از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده شهرداری گرگان در ایام تعطیلات نوروز است.

وی تاکید کرد: 22 پروژه شهرداری گرگان در روز چهارشنبه به مناسبت 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی به بهره‌برداری خواهد رساند و کلنگ‌زنی خواهد کرد که به صورت متمرکز با بهره‌برداری از «آبشار مصنوعی محور ناهارخوران» با حضور استاندار گلستان انجام خواهد شد.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: در این مراسم 20 پروژه افتتاح و دو پروژه کلنگ‌زنی خواهد شد و دو هفته آینده در روس‌های پایانی سال 10 پروژه دیگر نیز به بهره‌برداری خواهد رسید کلنگ‌زنی خواهد شد که پروژه احیا «خانه تاریخی دارویی‌ها» و راه‌اندازی «مرکز اسناد شهرداری گرگان» و راه‌اندازی «سایت بالن‌سواری» به بهره‌برداری خواهد رسید.

* آغاز پروژه سرمایه‌گذاری 2 هزار میلیارد تومانی در شهر گرگان/ پروژه «بالن‌سواری» در ایام نوروز خدمتی به مردم شهر گرگان

دادبود بیان کرد: پروژه «بالن‌سواری» در ایام نوروز خدمتی به مردم شهر گرگان خواهد بود و در صورت استقبال این پروژه تا پایان سال آینده نیز در خدمت شهروندان خواهد بود.

وی تاکید کرد: چند پروژه خیلی خوب بزرگ سرمایه‌گذاری شهر گرگان هم در دست اقدام است که اعداد این پروژه‌ها در گرگان سابقه نداشته و با قاطعیت می‌گویم طی سال جاری و سال آینده حداقل 2 هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری را در شهر گرگان شروع خواهیم کرد که طی سال‌های بعد از آن به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار گرگان بیان کرد: این امر باعث رشد اقتصادی شهر و رشد شاخصه‌های شهری خواهد شد و این مهم با همراهی فرماندار گرگان و اعضای شورای اسلامی شهر گرگان رقم خواهد خورد.

دادبود گفت: با وجود اینکه موضوعات سرمایه‌گذاری بسیار سخت است و مدیریت آن مشکل محسوب می‌شود اما تمام مدیران شهرداری با تمام توان پای کار هستند و در راستای توسعه شهر گام بر خواهند داشت.

وی بیان کرد: زیبایی شهر گرگان مرهون تلاش‌های پاکبانان شهرداری گرگان، کارگران فضای سبز شهرداری گرگان است که من دست تمامی این عزیزان را می‌بوسم که در طول سال و حتی روزهای تعطیل پای کار هستند و برای زیبایی شهر تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار