مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان از استارت‌آپ‌ها به عنوان یکی از مهمترین ارکان رونق تولید یاد کرد و گفت: تا چندی دیگر ایده‌های استارتاپی بحران را مدیریت می‎کنند.

ایده‌های استارتاپی بحران را مدیریت می‎کنند/ استارت‌آپ از مهمترین ارکان رونق تولید

به گزارش گلستان 24 ؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان، محمد احمدی در نشست با استارتاپ‌های استان با اشاره به توانمندی‌های استارتاپی استان گفت: استان گلستان با داشتن ظرفیت‌های بسیار، می‌تواند بستر مناسبی برای ایجاد استارت‌آپ‌های مختلف در حوزه های گوناگون از جمله گردشگری باشد.

وی تصریح کرد: استارت آپ‌ها باید برای بالفعل کردن این ظرفیت‌ها تلاش کرده و در راستای رونق و توسعه اقتصاد استان حرکت کنند.

رئیس شورای مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اضافه کرد: در سالی که از طرف مقام معظم رهبری با عنوان رونق تولید ملی نامگذاری شده است وظیفه همه ما است که برای تحقق آن تلاش کنیم.

احمدی در انتها با ارائه گزارشی از وضعیت مناطق سیل زده استان گفت: استارتاپ‌ها همواره می‌توانند کمک‌های شایانی در مواقع بحرانی داشته باشند و امید می‌رود که تا چندی دیگر ایده‌های استارتاپی مدیریت بحران را در دست بگیرند.

انتهای پیام/فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار