نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان گفت: واقعا مردم آمریکا برای داشتن چنین رئیس‌جمهوری باید شرمسار باشند و خجالت بکشند و باید مردم در مقابل رئیس‌جمهوری که حیثیت یک ملت را خدشه‌دار می‌کند بایستند و به شکلی او را عزل کنند.

مردم آمریکا با داشتن چنین رئیس‌جمهوری باید شرمسار باشند/ تروریست خواندن سپاه توسط ترامپ، محبوبیت سپاه را در بین مردم بیشتر کرد

به گزارش گلستان 24 ؛ آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی امشب با محکوم کردن اقدام خصمانه و احمقانه رئیس‌جمهور آمریکا که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را جزو تروریست معرفی کرده است در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: واقعا مردم آمریکا برای داشتن چنین رئیس‌جمهوری شرمسار باشند و خجالت بکشند و مردم آمریکا باید در مقابل چنین رژیم و رئیس‌جمهوری که حیثیت یک ملت را خدشه‌دار می‌کند، بایستند و او را به شکلی عزل کنند.

وی تصریح کرد: ترامپ در دنیا با آدم‌کشی و نسل‌کشی جنایت خلق می‌کند و چندین سال است که رژیم آل‌سعود به پشتیبانی آمریکا در کشورهایی نظیر یمن جنایت می‌کند مگر اینها تروریست نیستند و این کارهای تروریستی نیست.

* اقدام ترامپ باعث محبوبیت بیشتر سپاه در بین مردم شد

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان ابراز کرد: مردم دنیا این چیزها را به خوبی می‌فهمند در صورتی که آمریکا به دنبال پایین آوردن منزلت و ارزش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بودند و به سپاه لطمه و ضربه بزنند سخت در اشتباهند.

نورمفیدی خاطرنشان کرد: قطعا کاری که اکنون ترامپ انجام داده است و پاسداران انقلاب اسلامی را تروریست نامیده است قطعا باعث محبوبیت بیشتر سپاه در بین مردم شده است.

انتهای پیام/فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار