امام جمعه گنبدکاووس با تقدیر از همدلی و وحدت فرماندهی در مدیریت سیل این شهرستان گفت: این مدیریت و فرماندهی واحد موجب گذر از بحران در سطح شهرستان شد.

امام جمعه گنبدکاووس:‌ مدیریت واحد رمز عبور از بحران سیل بود

به گزارش گلستان 24 ؛ حجت‌الاسلام محمود ترابی صبح امروز در جمع مدیران و مسوولان شهرستان گنبدکاووس با تبریک اعیاد فرخنده شعبانیه و آرزوی بهره‌مندی همه مسلمانان به ویژه مردم گنبدکاووس از این ماه بزرگ و معنوی، اظهار کرد: ماه شعبان را باید معبری برای خودسازی و دریچه ماه رمضان دانست و از آن به عنوان مقدمه شب‌های قدر و مقدرات انسان بهره‌مند شد.

وی با بیان اینکه در روزهای موسوم به روز بزرگداشت مقام جوان و میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) قرار داریم، افزود: توصیه رهبر معظم انقلاب و لازمه پیشرفت و تعالی جامعه اعتماد به جوانان به عنوان موتور پیشران جامعه است.

امام جمعه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در حادثه سیل اخیر به دلیل عدم انعکاس کامل خدمات برخی از فداکاری‌ها دیده نشد، خاطرنشان کرد: به همین علت که ادارات و نهادها توجهی به انعکاس خدمات نظام و دولت نکردند برخی از این ماجرا ضعف را روایت می‌کنند.

ترابی با انتقاد از برخی القائات رسانه‌ای برای ناکارآمد نشان دادن دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی در حادثه سیل گنبدکاووس، ادامه داد: در سیل اخیر عمده دستگاه‌ها در گنبدکاووس به خوبی عمل کردند که در کنار دستگاه‌های حاکمیتی و بسیج مردمی باید از هلال احمر، شبکه بهداشت و شهرداری به صورت ویژه تشکر کرد.

وی با تقدیر از حضور میدانی فرمانده منطقه انتظامی گنبدکاووس و تدابیر خوب آموزش و پرورش تصریح کرد: مدیریت و فرماندهی واحد در حادثه سیل در گنبدکاووس یکی از مهم‌ترین عناصری بود که باعث شد این بحران به سرعت در گنبدکاووس به پایان برسد.

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به اینکه حضور موکب حضرت یحیی بن زید (ع) گنبدکاووس برای کمک به سیل‌زدگان در لبیک به دعوت سردار سلیمانی یکی از اقدامات پسندیده بود، تصریح کرد: این موکب که روزانه یک هزار و 500 پرس غذا در بین سیل‌زدگان توزیع کرده و علاوه بر آن در میدان مرکزی نیز ایستگاه صلواتی برپا کرده و مراسم جشن نیمه شعبان نیز برگزار می‌کنند.

ترابی با اشاره به اقدام رئیس جمهور آمریکا مبنی بر توهین و جسارت به سپاه پاسداران، اضافه کرد: ترامپ با این اقدام خود مدال حماقت درجه یک را نصیب خود کرد و بار دیگر آمریکا را به انزوا کشاند و به افول نزدیک‌تر کرد.

انتهای پیام/فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار