سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با اشاره به اینکه شهرداری گرگان بدون هیچ تردیدی همواره پرهوادارترین تیم بسکتبال ایران بوده است، گفت: در این دیدار با نیروی زمین به مشکل خوردیم اما با تلاش خوب بازیکنان بازی را پیروز شدیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان: با تلاش خوب بازیکنان پیروز شدیم

به گزارش گلستان 24 ؛ حمیدرضا کلاسنگیانی عصر امروز پس از پایان دیدار تیمش برابر نیروی زمینی اظهار داشت: بازی سختی بود و ما فکر نمی‌کردیم به مشکل بخوریم اما به مشکل خوردیم، در نهایت بازی را باتلاش بازیکنان پیروز شدیم.

وی تاکید کرد: تیم حریف هم خوب بود و خوب بازی کرد اما بازی را بردیم و در رده چهارم جدول لیگ جای گرفتیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان درباره تماشاگران گرگانی  گفت: شهرداری گرگان بدون هیچ تردیدی همواره پرهوادارترین تیم بسکتبال ایران بوده و تعداد تماشاگران ما در رقابت‌های لیگ برتر گویای همه چیز است.

وی تصریح کرد: همه سعی ما در فصل جدید این خواهد بود که با کسب نتایجی در شان بسکتبال گرگان دل هواداران را شاد کنیم.

کمک مربی نیروی زمینی: تنها در نیمه نخست انتظارات ما برآورده شد

کمک مربی تیم نیروی زمینی هم درباره بازی تیمش در برابر شهرداری گرگان گفت: بازی در نیمه نخست برابر بود و آنچه از تیم انتظار داشتیم را بچه‌ها اجرا کردند.

امیرمهدی قانع اظهار داشت: شهرداری گرگان را آنالیز کرده بودیم و بازی قبلی این تیم را دیده بودیم و انتظاری که از این مسابقه داشتیم تنها در نیمه نخست برآورده شد.

وی با اشاره به اینکه نیمکت خوبی نداشتیم تاکید کرد: چون ذخیره‌ها در سطح تیم اصلی نیستند ما در تعویض بازیکنان خود به مشکل خوردیم و بازی را واگذار کردیم اما تیم گرگان خوب بود و توانست بازی را پیروز شود.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار