شهردار گرگان:

شهردار گرگان گفت : مجوزهای استانی زیپ لاین ، سورتمه و تله کابین گرفته شده و در حال حاضر در حال اخذ مراجع کشوری این پروژه ها هستیم که الان در چالوس و تهران در شرف انجام است .

مجوزهای استانی زیپ لاین ، سورتمه و تله کابین گرفته شده است

به گزارش گلستان۲۴؛عبدالرضا دادبود شهردار گرگان در 147 امین جلسه شورای شهر گرگان در روز شنبه 21 اردیبهشت ماه اظهار کرد : با خانواده مرحوم صادقی که در جریان سیل آق قلا فوت کردند از ابتدا در ارتباط بودیم و با پسر و اخوی وی دیداری داشتیم و قرار شده کمکی به این خانواده از طرف شهرداری بشود ضمن اینکه پرونده ای برای اینکه ایشان نیز شهید خدمت اعلام بشوند در دستور کار داریم .

دادبود افزود: در خصوص قولی که به مسجد کوی محتشم داده شده جهت اهدا یک دستگاه اسپیلت ، این کار را از محل ماده 17 انجام خواهیم داد و آقای رضایانی و مهندس عارف پیگیری این موضوع خواهند شد .

وی تصریح کرد : معمولا جلسه مدیران شهرداری خارج از ساعات اداری است و ما تاکید کردیم که در ساعات اداری جلسه ای نداشته باشند و به ارباب رجوع برسند ،  احتمالا برخی مدیران شهرداری در ساعات روز در اداره یا دستگاه دیگری جلسه دارند که نیستند .

دادبود با اشاره به اینکه روگذر افسران بخش نقدی قرار داد انجام شده و مشکلی نداریم گفت : اما در بخش غیر نقدی و تهاتر ما بسته ای را خدمت سرمایه گذار ارائه خواهیم داد .

شهردار گرگان خاطرنشان کرد : در خصوص بیمه همیاریها باید بگویم که ما همه ساله فراخوان می دهیم و کارگزاران بیمه در فراخوان ما شرکت می کنند و هر کدام شرایط بهتری ارائه کردند قطعا انتخاب خواهد شد ، سازمان همیاریها هم به عنوان یک کارگزار در این فراخوان شرکت کرده است و به لحاظ قانونی می تواند این کار را انجام دهد .

دادبود با بیان اینکه در خصوص تلویزیون شهری ما تاکنون چهار مرحله مزایده گذاشتیم افزود : این مزایده ها با رقم هایی چون 80 میلیون ، 60 میلیون ، 50 میلیون و 40 میلیون اما کسی شرکت نکرده چون به نظر می رسد به دلیل مشکلات اقتصادی بحث تبلیغات رکود پیدا کرده است . در حال حاضر می خواهیم پنجمین مرحله مزایده را با 30 میلیون تومان بگذاریم .

این مقام مسئول اضافه کرد : در خصوص چهارشنبه بازار تهیه زیرساختها بر عهده ماست و این کار بتدریج در حال انجام شدن است .

شهرداری گرگان یادآور شد : در خصوص فرهنگسرا اگر مشکلات قضایی آن حل شود ظرف دو ماه آن را به بهره برداری خواهیم رساند .

دادبود متذکر شد : مجوزهای استانی زیپ لاین ، سورتمه و تله کابین گرفته شده و در حال حاضر در حال اخذ مراجع کشوری این پروژه ها هستیم که الان در چالوس و تهران در شرف انجام است .

 همچنین در این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر گرگان نیز به بیان دیدگاههای خود پرداختند .

** علی اصغر یوسفی رئیس شورا : در خصوص موضوع ارزش افزوده شهرداری ها ، نمایندگان مجلس پیگیری لازم را داشته باشند ، مدیران میانی شهرداری در ساعات اوج مراجعه ارباب رجوع جلسه نگذارند تا بتوانند پاسخگوی مراجعات مردمی باشند .

 ** ابراهیم جرجانی نایب رئیس شورا : مسیر جرجان به جلین ، ترمینال به محمد اباد و پل فتح آباد به دلیل حجم زیاد ماشین هایی که دستفروشی می کنند خطرساز و چهره شهر را زشت کرده و خوب است متولین یک ساماندهی با ایجاد بازارچه موقت داشته باشند .

 ** ناصر گرزین رئیس کمیته فرهنگی : با اقدامات خوب پیمانکار بومی روند ساخت پروژه روگذر افسران به سرعت انجام و عرشه نخست آن کاملا بتن ریزی شده ، منتهی باید در بحث مطالبات تهاتر اگر مشکل کار کارشناسی است ، کارشناسان بیشتری بگیریم و از اعمال نظرات شخصی خودداری کنیم .

 ** سعید رحیمی رئیس کمیسیون نظارت  : پیمانکاران خدمات شهری گرگان به ما مراجعه و از مشکلاتشان می گویند . در خصوص تهاتر املاک در پروژه روگذر افسران نکات حقوقی حتما لحاظ شود و بجای یک ملک چند ملک فراخوان و مزایده گذاشته شود .

 ** فائزه عبداللهی رئیس کمیته بانوان : در بازدید سال گذشته از کوی محتشم  قول دادیم به مسجد این محله یک اسپیلت بدهیم که الان پیگیر شدند ، همچنین جا داشت آقای صادقی پرسنل شهرداری که در جریان سیل آق قلا فوت شد به عنوان شهید خدمت اعلام شود .

 ** سید محمد مرتضوی رئیس کمیسیون عمران : افزایش محدوده شهر تبعات منفی چون توسعه زیرساختها و شبکه های ارتباطی و خدمات رسان و دست اندازی به طبیعت دارد، باید از تراکم استفاده مفید بکنیم ، ما در استفاده از طرح جامع دچار سوء تدبیر شدیم و چون نمی توانیم از عرصه به درستی استفاده کنیم .

 ** حسین ربیعی رئیس کمیسیون اداری مالی : تلویزیون شهری گرگان چرا تعطیله ، ما مخالف طرح آفتاب یک نبودیم بلکه می خواستیم اول تعهدات قبلی آن اجرا شود و بعد فاز اول آن اجرایی!  چرا استعلام بیمه کارکنان شهرداری دست سازمان همیاریها است ؟

 ** حمیدرضا آقاملایی سخنگوی شورا : شاهد فاجعه ای هستیم اگر لایحه ارزش افزوده شهرداری ها در مجلس تصویب شود 60 درصد درآمد شهرداریها از بین رفته و به شوراها نقشی برای تعیین عوارض داده نمی شود ، علنا شورا نهادی تشریفاتی و شهرداری دولتی می شود .

 ** مهران کاظم نژاد عضو شورا : در خصوص بازار هفتگی تعدادی از بازاریان گفته اند هنوز زی

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار