دعوت 3 فوتبالیست به اردوی تیم ملی نوجوانان، حضور کاراته کاران گلستان در مسابقات لیگ جهانی، دعوت از دختران والیبالیست استان به اردوی تیم ملی و حضور 54 تیم در مسابقات جام رمضان شهرستان بندرگز از جمله خبرهای ورزشی گلستان در روز چهارشنبه است.

اخبار کوتاه ورزشی استان را بخوانید

به گزارش گلستان۲۴؛ محمدمهدی محمدی ، یاسین جعفری و رئوف افراسیاب 3 فوتبالیست نوجوان استان با نظر کادر فنی به اردوی انتخابی تیم ملی این رده سنی که از 25 تا 31 اردیبهشت در مرکز ملی فوتبال برگزار می شود دعوت شدند. 
**
تیم منتخب کاراته استان گلستان با ترکیب مهران قربانعلی پور و صادق سنچولی و مربیگری موسی الرضا علی نژاد برای حضور در رقابت‌های لیگ جهانی کاراته 2019 استانبول، عازم ترکیه شد.
لیگ جهانی کاراته از 26 تا 28 اردیبهشت برای کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو و ارتقای رنکینگ برگزار می شود.
**
مهسا صابری و مونا آشفته از گلستان به ششمین اردوی تیم ملی والیبال بانوان ایران دعوت شدند. این اردو از 27 اردیبهشت آغاز می‌شود و تا 6 خرداد ادامه دارد.
**
بهمن سالمی، آرش وکیلی، رحمان رئوفی و عبدالحامد میرزاعلی، ملی پوشان گلستانی تیم ملی والیبال ساحلی مردان ایران در تور 2 ستاره آیدین ترکیه که از تاریخ 25 اردیبهشت در این کشور برگزار می شود شرکت خواهند کرد.
**
رئیس ورزش و جوانان شهرستان بندرگز از حضور 54 تیم در رشته های فوتسال و والیبال جام رمضان این شهرستان خبر داد و گفت: مسابقات تکواندو و کاراته نیز به صورت انفرادی برای رده های مختلف سنی برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار