فرمانده سپاه نینوا؛

مقاومت ما برگفته از منطق مقاومت سیدالشهدا(ع) است،حتی برادران اهل سنت هم به مقاومت امام حسین(ع) افتخار می کنند.

خرمشهر نماد مقاومت ملت ایران است/به بهانه برجام می خواهند قدرت منطقه ای و موشکی ما را بگیرند

به گزارش گلستان24؛ظهر امروز سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوای استان گلستان در نشستی خبری با حضور خبرنگاران  در رابطه با سالروز فتح خرمشهر،گفت:فتح خرمشهر برای نظام،کشور ومردم تنها فتح یکی شهر نیست بلکه فتح خاک است آن هم در شرایطی که همه ی دنیا در یک طرف و جمهوری اسلامی ایران در طرف دیگر جبهه بوده است.

و با بیان اینکه در اوایل جنگ به علت وجود تفکر وافرادی لیبرال و خائن مانند بنی صدر موفقیت های چندانی در جنگ نداشتیم،اظهارکرد:بعد از فرار بنی صدر از کشور و تغییراتی که در حوزه جنگ رخ  داد و سردار رضایی به عنوان فرمانده سپاه و امیر صیادشیرازی به عنوان فرمانده نیرو زمینی ارتش انتخاب شد ما موفقیت های زیادی در عملیات های مختلف داشتیم.

سردار معروفی با اشاره به مقاومت و جهاد واقعی ملت ایران در خرمشهر،تصریح کرد:افتخار ما قبل از سقوط خرمشهر35 روز مقاومت مردم در این شهر و افتخار دیگر ما بعد از سقوط خرمشهرو فتح این شهر بود که ما توانستیم حدود20هزاراسیر از دشمن بگیریم.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین (ع) مبنی بر این که«جوانان عزیر خرمشهر ها در پیش است»،خاطرنشان کرد: منظوراین جمله فتح خاک نیست منظور این است که ما باید عزم و اراده ی قوی و جهادی برای فتح صحنه های فرهنگی،اجتماعی و اقتصادی داشته باشیم.

سردار معروفی با تاکید به الگو گیری از واقعه عاشورا،یاد آور شد:مقاومت ما همان مقاومت سیدالشهدا (ع)است، 72 تن از یاران حضرت با 30 هزار نفراز سربازان دشمن مقابله کردند با اینکه آنها به شهادت رسیدند ولی در حقیقت امام حسین(ع) پیروز این نبرد بود.

فرمانده سپاه نینوا با بیان اینکه ملت ما دنبال جنگ نیست،اظهار کرد:ما آمادگی مقابله با جنگ را داریم.

سردار حسین معروفی یادآور شد:غرب به بهانه برجام می خواهد قدرت منطقه ای و موشکی ایران را بگیرد،دشمن امروز قدرت رویایی نظامی با اسلام وایران را ندارد به همین منظور هم در حوزه جنگ اقتصادی و فرهنگی پا فشاری می کند.

 

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار