اسکندری از وجود ۸ هزار و ۱۹۷ فرزند یتیم در استان گلستان خبر داد و گفت: در سطح استان ۱۷ هزار و ۲۱۹ حامی وجود دارد که کفالت این ایتام را برعهده گرفته اند.

بیش از 8 هزار یتیم در استان وجود دارد

به گزارش گلستان۲۴؛«اسکند اسکندری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: ماه مبارک رمضان یکی از ماه های پرکار امدادگران است و مناسبت های مختلفی در این ماه است.

 

مدیرکل کمیته امداد گلستان افزود: همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی (علیه السلام) هفته اکرام ایتام آغاز شده و تا 21 ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

 

وی تصریح کرد: در این هفته افطاردهی و توزیع سبد غذایی، کیسه همیان مولا و سفره اندازی در سطح گسترده با همکاری مردم و نیکوکاران انجام می شود.

 

اسکندری با اشاره به شب های قدر، افزود: طرح اکرام ایتام در این شب ها همزمان با ضربت خوردن امام علی (علیه السلام) بزرگ حامی ایتام و برگرفته از سیره امام علی (علیه السلام) برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه 8 هزار و 197 فرزند یتیم در استان وجود دارد، اظهارداشت: از این تعداد 4 هزار و 200 نفر یتیم و مابقی فرزندان محسنین هستند که علاوه بر فرزندان یتیم محسنین نیز از برکات این ماه بهره مند می شوند.

 

مدیرکل کمیته امداد گلستان خاطرنشان کرد: برای این ایتام شناسنامه های معنوی تهیه شده و خیرین در این شب ها کفالتشان را بر عهده می گیرند.

 

وی ادامه داد: در سطح استان 17 هزار و 219 حامی وجود دارد که کفالت 8 هزار و 197 نفر را برعهده گرفته اند.

 

اسکندری یادآور شد: در سال گذشته 14 میلیارد و 200 میلیون تومان از سوی حامیان به حساب ایتام واریز شد.

 

وی همچنین گفت: برخی از خیرین و نیکوکاران ایتام را بیمه آتیه کرده اند که برای آینده این فرزندان بسیار موثر است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار