مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: با عبور از بحران سیل پیشنهاد می‎شود که بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به‎عنوان بیانیه مهم و بالادستی در استان گلستان به بحث بیشتری گذاشته شود.

ضرورت توجه به بیانیه مهم و بالادستی گام دوم انقلاب اسلامی

به گزارش گلستان۲۴؛ حجت‎الاسلام نورالله ولی‎نژاد پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان گلستان، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ضمن آنکه از همه ویژگی‎ها برخوردار است یک سند مهم بالادستی است و برای کشور از اهمیت به‎سزایی برخوردار است و صادرکننده این بیانیه شخصیت مهمی است.

وی ادامه داد: مقام مظعم رهبری در این بیانیه 72 بار از کلمه انقلاب، 48 بار از اسلام، 41 بار از جوان، 40 بار از ایران، 25 بار از جمهوری اسلامی، 25 بار از واژه مردم یا ملت، 15 بار از واژه امید و 15 بار از واژه پیشرفت نام بردند و این عناوین و کلیدواژه‎ها می‎توانند از اهمیت ویژه‎ای برخوردار باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان افزود: کسی که این بیانیه را صادر می‎کند شخصیت ممتاز، حکیم، مصلح، روشنفکر، مجاهد کارکشته و انسان اندیشمند و بلندنظر است که از اشراف تاریخی برخوردار است و جهان معاصر را به طور کامل می‎شناسد و با جوانان مأنوس است و ولی فقیه و رهبر کشور هستند.

ولی‎نژاد یادآور شد: با عبور از بحران سیل پیشنهاد شده که بیانیه گام دوم به‎عنوان بیانیه مهم و بالادستی در استان گلستان به بحث بیشتری گذاشته شود.

وی بیان کرد: رکن نخست بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی این است که بدانیم انقلاب چگونه و به کجا می‎رود، رکن دوم مرکز بیانیه است که امید و خوش‎بینی به آینده و دل کندن از دشمنان است، در واقع مردم باید به آینده انقلاب اسلامی امیدوار باشند و نگاه روشن‎بیانیه داشته باشند و احساس یأس و ناامیدی نداشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه رکن سوم بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی لوازم حرکت است که لازمه آن روحیه جهادی و انقلابی است، اذعان کرد: نکته چهارم مقصد بیانیه است که برای ایجاد یک تمدن اسلامی است.

ولی‎نژاد اضافه کرد: بیانیه گام دوم انقلاب سند بالادستی است و لازم است دستگاه‎های اجرایی در هر جلسه مدت زمانی را به بحث و تبادل نظر در خصوص گام دوم انقلاب اسلامی اختصاص دهند تا به یک گفتمان تبدیل شود.

وی گفت: در این بیانیه به حوزه‎های علمیه  هفت توصیه شده که خوب است هر کدام یک توصیه را سرلوحه کار خود قرار دهند و در خصوص آن کار کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان اذعان کرد: به نظر می‎رسد اصحاب رسانه به دلیل درگیر شدن در بحران سیل فرصت بحث در خصوص گام دوم انقلاب اسلامی را نداشتند که پیشنهاد می‎شود بیشتر به این مسأله مهم بپردازند.

ولی‎نژاد خاطرنشان کرد: چهل‎سالگی انقلاب اسلامی مهم است و آینده انقلاب اسلامی که بنا است به حکومت امام زمان(عج) متصل شود مهم‎تر است و کار بیشتری را می‎طلبد.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار