برگزاری پنجمین جلسه کارگروه نظارت و بازرسی مناطق سیل زده، رونمایی از کتاب خاطرات امام جمعه مینودشت و برپایی نمایشگاه صنایع دستی در گرگان، از جمله اخبار کوتاه روز سه شنبه گلستان است.

اخبار کوتاه استان گلستان

به گزارش گلستان۲۴؛ پنجمین جلسه کارگروه نظارت و بازرسی مناطق سیل زده گلستان برگزار شد.
سجادی مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری با اشاره به شروع فصل گرما و وضعیت مردم سیل زده تسریع در بازسازی، نوسازی و توجه بیش از پیش به مسائل و مشکلات مردم مناطق آسیب دیده را خواستار شد.
**
کتاب خاطرات دوران مبارزه علیه رژیم پهلوی و پیروزی انقلاب حجت الاسلام سیدحسین حسینی امام جمعه مینودشت رونمایی شد.
این کتاب ۳۴۰ صفحه ای ۹ فصل دارد و توسط انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی تهران چاپ شده است.
**
همزمان با ۲۰ خرداد ماه روز صنایع دستی، نمایشگاه آثار هنرمندان گرگانی در اداره میراث فرهنگی این شهر برپا شد.
در این نمایشگاه که تا ۲۳ خرداد برپا است، تولیداتی در رشته های معرق و منبت، سوزن دوزی سنتی، لباس سنتی و محلی و نقاشی پشت شیشه ارایه گردید.
**
حوزه هنری گلستان چهارمین دوره رقابت عکس سال ۹۷ گلستان را با حضور ۵۲ عکاس و ۵۶۰ اثر برگزار کرد که در پایان علی اصغر قزل سفلو، مصطفی حسن زاده، حدیثه پاسندی، سیدرسول حسینی، سیدرسول حسینی، احمد اسماعیلی، الهام فاطمی فخرآباد، محمد قجر و بهنام برجسته ملکی، به عنوان نفرات برتر تقدیر شدند.
**
نمایش کمدی هیپوفیز نوشته کوروش نریمانی و کارگردانی زهرا بارچپان از ٢٢ خرداد تا ٦ تیر ماه در سالن نگاه مجموعه فخرالدین اسعد گرگانی در ساعت ١٩ پذیرای تماشاگران هنر نمایش است.
**
تیموری رییس اداره منابع آب آزادشهر و رامیان نیز گفت: با توجه به آمار و اطلاعات موجود از وضعیت کنونی منابع آب شهرستان به ویژه افت سطح آب زیرزمینی در سفره های عمیق نسبت به دوره درازمدت، صرفه جویی در مصارف آب در همه بخش ها به ویژه بخش کشاورزی کماکان باید مورد توجه قرار گیرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار