دبیر موسسه شهید بهشتی استان گلستان خبر داد:

منصوری گفت: مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر (شهید بهشتی ویارانش) در ۶ تیر در گرگان برگزار می‌شود.

یادواره شهدای هفتم تیر در گرگان برگزار می شود

به گزارش گلستان۲۴؛ «علی منصوری رضی» امروز (سه‌شنبه 28 خرداد) در جلسه هم‎اندیشی، برنامه‌ریزی و تبیین ابعاد مختلف معنایی و موضوعی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و شهدای گران‌قدر هفتم تیر در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی اظهار کرد: تفکر برخواسته از نگاه انقلابی معمار کبیر انقلاب اسلامی که از اسلام ناب محمدی سرچشمه گرفته بود در انقلاب اسلامی همواره در برابر تفکر لیبرال‎ها که نسبت به دفاع از ارزش‎های انقلاب احترامی قائل نبودند قرار دارد.

 

دبیر موسسه شهید بهشتی استان گلستان ادامه داد: در جمهوری اسلامی شهدای زیادی را تقدیم کردیم و شاهد بودیم که در زمانی که حضرت امام خمینی( رحمه‎الله علیه) زمانی که نیاز بود جمهوری اسلامی را تثبیت کنند تفکر ضدانقلابی شکل گرفت.

 

منصوری یادآور شد: در دوران شهید بهشتی در خیابان 5 آذر و برخی خیابان‎های گرگان جمعی از تفکر منافقان خلق و لیبرال‎ها و نهضت آزادی و جبهه ملی و توده ای‎ها با سرکردگی بزرگترین منافق یعنی بنی‎صدر که منافقانه علیه جمهوری اسلامی ایستادند.

 

وی گفت: این تفکر با شهادت شهید بهشتی و یارانش تصور می‎کردند که می‎توانند چراغ پرفروغ جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی را خاموش کنند.

 

دبیر موسسه شهید بهشتی استان گلستان خاطرنشان کرد: زمانی که شهید بهشتی به شهادت رسید رادیو اسرائیل عنوان کرد که بزرگترین شخصیت انقلاب اسلامی به شهادت رسید و تصور داشتند که می‌توانند انقلاب اسلامی را با این اقدام تضعیف کنند و لذا همه‌ساله برنامه‎هایی برای پاسداشت این شهدا برگزار می‎کنیم.

 

منصوری یادآور شد: در پنجشنبه 6 تیر با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برنامه‎ای برگزار خواهیم کرد و از سخنران کشوری برای این مراسم بهره خواهیم جست.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار