مراسم نکوداشت یک صدمین سال تاسیس تربیت معلم در کشور و هشتاد و یکمین سال راه اندازی این نهاد در استان گلستان امروز در دانشگاه فرهنگیان شهید بهشتی گنبدکاووس برگزار شد.


برگزاری مراسم نکوداشت ۸۱ سال فعالیت تربیت معلم گلستان در گنبد

به گزارش گلستان 24 ؛ احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در مراسم نکوداشت یک صدمین سال تاسیس تربیت معلم در کشورکه مشاور فرهنگی رییس دانشگاه فرهنگیان کشور به همراه برخی مسئولان گلستان و گنبدکاووس نیز حضور داشتند، گفت: دانشگاه فرهنگیان ظرفیتی مهم در تربیت معلمان متعهد، متخصص و پرتلاش است.

وی ادامه داد: امروز آموزش و پرورش برای متحول شدن نیاز به معلمانی متعهد، متخصص و پرتلاش دارد و دانشگاه فرهنگیان رسالت مهم تربیت اینگونه معلمان را برعهده دارد.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا رحیمی نژاد مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب در دانشگاه فرهنگیان استان گلستان نیز در این مراسم، گفت: نقش معلمان در توانمندسازی انقلاب اسلامی با پرورش نیروی انسانی و نیز توسعه نرم افزاری مهم است.

وی افزود: معلمان باید به گونه‌ای تربیت شوند که محبت الهی که در باطن آنان وجود دارد را به نسل آینده این مرز و بوم منتقل کنند.

قرجه طیار نماینده مردم گنبدکاووس درمجلس شورای اسلامی نیز دراین مراسم گفت: هر جامعه‌ای که به معلمان خود ارج بنهد به ارزش‌های متعالی دست می‌یابد بنابراین توجه به رفع مشکلات فرهنگیان بویژه همطرازی حقوق، رتبه بندی و مسائل معیشتی' این قشر از سوی دولت و مجلس ضروری است.

انتهای پیام/م

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار