رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان گفت: ۱۵ روستای فاقد آب شرب استان در سال مالی جاری از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند شدند.

۱۵ روستای فاقد آب شرب در استان آبرسانی شد

به گزارش گلستان۲۴؛ بهزاد هرمزی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از 943 روستای  بالای 20 خانوار استان تا سال 97، 91 روستا در سطح 3 از لحاظ برخورداری از آب شرب قرار داشتند که در سال مالی 97، 15 روستا از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره‌مند شدند تا این روستاها به  76 روستا در حال حاضر کاهش یابد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان اظهار کرد: از این 15 روستایی که در سال مالی 97 آبرسانی شده 4  روستای آن برای نخستین بار پس از انقلاب در سال مالی جاری از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره‌مند شدند.

وی افزود: آخرین روستایی که در سال جاری و به مناسبت هفته صرفه‌جویی در مصرف آب، از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره‌مند شد روستای مهدی‌آباد شهرستان علی‌آبادکتول بوده است.

هرمزی گفت: آبرسانی به این روستا با تلاش جهادی نیروهای شرکت آب و فاضلاب روستائی  گلستان از سال 95 با حفر و تجهیز یک حلقه چاه، اجرای 500 متر خط انتقال، 576 متر خط انتقال برق و یک ایستگاه پمپاژ برای این روستا اجرا و راه‌اندازی شده بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان افزود: در راستای پایداری آب شرب این روستا این شرکت با خرید همه مصالح و با همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا استان اقدام به احداث یک باب مخزن بتنی زمینی 300 مترمکعبی کرد.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار