طعنه گنبدی گفت: سیل ۳۰۰ میلیارد تومان به تاسیسات شهرداری گنبد کاووس خسارت وارد کرده است.

طرح تصفیه‌خانه و شبکه فاضلاب گنبد ۲۷ سال به نتیجه نرسیده است

به گزارش گلستان ۲۴؛ «منصور طعنه گنبدی» امروز (شنبه 15 تیر) در نشست گرامیداشت روز شهرداری و دهیاری که با حضور استاندار گلستان برگزار شد، اظهار کرد: مشکلات نیروی انسانی و حمایت از تیم‎های ورزشی در شهرداری‎های گنبد کاووس و گرگان مطرح است.

 

شهرداری گنبدکاووس ادامه داد: 72 میلیارد تومان بودجه مصوبه شهرداری گنبدکاووس است و امید داریم بتوانیم این بودجه را محقق کنیم.

 

طعنه‎گنبدی با بیان اینکه سه چالش اساسی برای توسعه و رشد گنبد کاووس مواجعه هستیم، افزود: نخستین چالش ما جمع‎آوری فاضلاب شهری است، 27 سال است که از آغاز پروژه تصفیه خانه و شبکه فاضلاب در شهر گنبد کاووس آغاز شده ولی هنوز 50 درصد آن به پایان نرسیده و تنها تخریب معابر و آسفالت را این پروژه به همراه داشته است.

 

وی با بیان اینکه یکی از خواسته‎های جدی مردم شهر گنبد کاووس ساماندهی فاضلاب شهر است، افزود: در ابتدای سال شاهد سیل وحشت‎ناکی بودیم و شهر گنبد کاووس به دلیل آنکه نخستین شهر پس از جنگل گلستان است سه پل ورودی بر این شهر وجود دارد و  پس از اعلام اخطار اداره کل هواشناسی یک دستگاه بیل میکانیکی را بر روی این پل‎ها سوار کنیم.

 

شهردار گنبدکاووس بیان کرد: با استقرار دو بیل مکانیکی بر روی پل‎ها توانستیم سیلاب را مدیریت کنیم و با توجه به حجم دبی ورود سیلاب به شهر اجتناب ناپذیر بود ولی با اقدامات انجام شده توانستیم که این سیلاب را پشت سر بگذاریم.

 

طعنه‎گنبدی یادآور شد: با اقدامات انجام شده توانستیم در مدت 72 ساعت سیلاب را از شهر خارج کنیم ولی سیلاب خسارت زیادی وارد کرده و 300 میلیارد تومان به تاسیسات شهری گنبدکاووس خسارت زده و 137 خانه از شهروندان بر اساس سیل تخریب شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار