غراوی گفت: نگاه دستگاه‎هایی اجرایی از اینکه تصور کنند که دهیاری‎ها برای آنها یک قلک است تغییر یابد و منابع دهیاری‎ها برای صرف هزینه عمران و آبادانی روستاها است.

دهیاری‎ها برای دستگاه‎های اجرایی قلک نیست

به گزارش گلستان ۲۴؛ «میرمحمد غراوی» امروز (شنبه 15 تیر) در نشست گرامیداشت روز شهرداری و دهیاری که با حضور استاندار گلستان برگزار شد، اظهار کرد: بحث استخدامی نیروی انسانی دهیاران و شهرداری‎ها در دستور کار قرار گرفته است و به زودی اعلام می‎شود.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان ادامه داد: چارت استخدامی دهیاران نیز دنبال می‎شود و چارتی برای دهیاران با روستاهای با جمعیت 3 هزار نفر به بالا در نظر گرفته شده و شرح وظایف آن مشخص شده است.

 

غراوی گفت: تا زمانی دهیار نتواند چارت سازمانی خود را ایجاد کند این گلایه‎ها و مشکلات در بخش روستاها وجود خواهد داشت.

 

وی افزود: هماهنگی‎ها انجام می‎شود که یکی از دهیاران در جسات شورای برنامه‎ریزی در استان و در شهرستان‎ها حضور یابد.

 

معاون امور عمرانی استانداری گلستان بیان کرد: شهرداری‎های بالای 50 هزار نفر 7 درصد سهمیه قیر از ردیف سازمان همیاری‎ها و شهرداری‎ها دارند و شهرداری‎های بزرگ باید از وزارت راه و شهرسازی‎ کمبودهای قیر خود را جبران کنند.

 

غراوی گفت: یک هزار و 200 میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک سرمایه‎ای برای مرمت و بازسازی تاسیسات زیربنایی‎ تدارک دیده شده است و عمده شهرداری‎های بزرگ گنبدکاووس، کلاله، مینودشت و آق‎قلا و سیمین‎شهر و گمیشان از سیل اخیر تاسیسات زیربنایی آنها خسارت دیده است.

 

وی افزود: نگاه دستگاه‎هایی اجرایی از اینکه تصور کنند که دهیاری‎ها برای آنها یک قلک است تغییر دهند و منابع دهیاری‎ها برای صرف هزینه عمران و آبادانی روستاها هستند.

 

غراوی گفت: برای خرید تجهیزات انتخابات در روستا اعتبار در نظر گرفته می‎شود و اگر کمبودی اعتباراتی نیز وجود داشته باشد از منابع استانی آن را برطرف می‎کنیم.

شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار