عضو مجمع نمایندگان گلستان در مجلس از کم‌لطفی مدیران استان به فرودگاه کلاله انتقاد کرد و گفت: بیش از یکسال پروازهای این فرودگاه برقرار شد اما هیچ کسی برای تداوم آن، حمایت نکرد.

کم‌لطفی مدیران گلستانی به فرودگاه کلاله؛ افزایش پروازهای داخلی و خارجی از فرودگاه گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ شهرام کوسه‌غراوی ظهر امروز در مراسم معارفه مدیرکل جدید فرودگاه‌های استان گلستان اظهار داشت: همه باید تلاش و کمک کنیم تا قدم‌های خوبی برای توسعه استان برداریم. به‌طور قطع با آمدن استاندار ریل‌گذاری جدیدی برای توسعه استان اتفاق می‌افتد که برای رسیدن به توسعه همه باید مشارکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه فرودگاه‌ها محور توسعه هر منطقه‌ای هستند، گفت: متأسفانه استانداران قبلی به فرودگاه کلاله کم‌لطفی کردند. با اینکه بیش از یکسال پروازهای این فرودگاه برقرار شده بود اما هیچ کسی جز مدیرکل فرودگاه‌های استان از آن حمایت نکرد.

علی متانت، مدیرکل فرودگاه‌های گلستان نیز با بیان اینکه گام‌های موثری برای توسعه فرودگاهی در استان برداشته خواهد شد، گفت: گلستان یک استان توریستی است و می‌توانیم با استفاده از ظرفیت فرودگاه‌ها زمینه توسعه اقتصادی استان را فراهم کنیم.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت برای توسعه فرودگاهی در استان خاطرنشان کرد: نخستین اولویت ما تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در فرودگاه گرگان است و تلاش می‌کنیم این پروژه‌ها تا هفته دولت امسال آماده افتتاح و بهره‌‌برداری شود.

برگزاری مناقصه برای پروژه‌های در دست مطالعه، تأمین امکانات موردنیاز برای اعزام حجاج، توجه به سرمایه انسانی متخصص و کارآمد و افزایش پروازهای داخلی و خارجی از فرودگاه گرگان و همچنین راه‌اندازی دوباره فرودگاه کلاله از موضوعاتی بود که مدیرکل جدید فرودگاه‌های استان به عنوان برنامه‌های اولویت‌دار به آنها اشاره کرد.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار