مشاور معاون فرهنگی قوه قضائیه گفت: ارتقاء خدمت‎گذاری با هسته‎های جهادی در قوه قضائیه دنبال می‎شود.

28 دستگاه متولی در امر عفاف و حجاب در کشور وجود دارد

به گزارش گلستان ۲۴؛ حمیدرضا  رستمی صبح امروز در همایش خادمیاران رضوی جهادگران فرهنگی اظهار کرد:  فعالیت‎های جمعی، داوطلبانه، غیر رسمی، خودسازماندهی شده و جهادی با الگوی فعالیت بسیج و مشارکت هماهنگی و به‌کارگیری همه ظرفیت‎ها  در هسته‎های جهادی دنبال می‎شود.

وی تصریح کرد: باید مردم و ظرفیت‎های مردم را به کمک قوه قضائیه بیاوریم و بسیاری از مسائل مثل اطاله دادرسی و ازدیاد پرونده‎ها را کاهش دهیم.

مشاور معاون فرهنگی قوه قضائیه ادامه داد: یکی از وظایف که هسته‎های جهادی دارند این است که بتوانند مسیری را برای دخیل کردن مردم در برنامه‎های جهادی قوه قضائیه پیدا کنند.

رستمی افزود: سازماندهی تخصصی نخبگانی کمک‌کننده برای تصمیم درست و عاقلانه در سنوات گذشته وجود نداشته و این مهم منجر به آن شده که پرونده‎های زیادی در زمینه‎های مختلف داشته باشیم.

* 28 دستگاه متولی در امر عفاف و حجاب در کشور وجود دارد

وی بیان کرد: ایجاد جهش در سلامت، کارآمدی دستگاه قضایی و ایجاد ترویج روحیه و کار جهادی در آحاد کارکنان دستگاه قضایی، نقش‌آفرینی یکایک کارکنان در تعالی فرهنگی خود و خانواده و ارتقاء روحیه خدمتگذاری و تکریم ارباب روجوع از  اهداف هسته‎های جهادی است.

مشاور معاون فرهنگی قوه قضائیه متذکر شد: 28 دستگاه متولی در امر عفاف و حجاب در کشور وجود دارد ولی به احکام و وظایف خود به درستی عمل نمی‎کنند و در قوه قضائیه نیز ما این مسائل را مطالبه‎گر نبودیم.

رستمی بیان کرد: هر یک از ما در مقام خانواده و جامعه مسؤولیتی داریم و اگر به درستی به آن عمل کنیم شاهد چنین شرایطی در سطح جامعه در حوزه عفاف و حجاب نخواهیم بود.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار