معاون دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: خوابگاه‌های دانشجویی دختران و پسران در حوزه نقاشی، ایزوگام، استحکام بخشی و تعمیر موتورخانه امسال تعمیر می‌شوند.

تعمیر خوابگاه‌های دانشجویی دختران و پسران دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
به گزارش گلستان ۲۴؛ ابوطالب هزارجریبی، معاون دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: ما هر ساله در فصل تابستان که دانشجویان در خوابگاه‌ها حضور ندارند، تعمیرات یا خرید تجهیزات جدید برای خوابگاه‌ها را انجام می‌دهیم.

هزارجریبی با اشاره به اینکه خوابگاه دختران این دانشگاه قدمتی ۴۰ ساله دارد، گفت: تعمیرات در دو خوابگاه دختران و پسران با ظرفیت ۴۰۰ اتاق انجام می‌شود.

معاون دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با بیان اینکه سیستم سرمایشی تعدادی از اتاق‌ها برای اسکان تابستانه آماده سازی شده، گفت: در خوابگاه دختران حدود ۱۰ مورد تعمیرات و در خوابگاه پسران نیز چند مورد خواهد بود.

وی بیان کرد: نقاشی، ایزوگام، استحکام بخشی نمای خارجی، تعمیر اساسی موتورخانه، تعویض سرامیک سرویس بهداشتی، رفع گیر راه آب‌های تراس ها، تعویض لوله‌های شوفاژ و رفع کمبود آب با قراردادن منبع آب بخشی از تعمیراتی است که در خوابگاه‌های دختران و پسران باید انجام شود.

هزارجریبی با اشاره به تعمیر و تجهیز سلف سرویس دانشگاه گفت: برای همه این تعمیرات حدود ۳۰۰ میلیون تومان کنار گذاشته ایم و از طرف صندوق رفاه دانشجویان هم مبلغ ۱۵۷ میلیون تومان کمک شده است.
 
وی با بیان اینکه خوابگاه‌های دانشگاه علوم کشاورزی گرگان رتبه‌های مختلفی دارند، گفت: این خوابگاه‌ها درجه دو و درجه سه هستند و برای ارتقای کیفیت باید امکاناتی مانند سیستم سرمایش پیشرفته‌تر و آشپزخانه مستقل داشته باشند. 

معاونت دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان بیان کرد: حدود ۶۵۰ دانشجوی پسر و ۱۰۰۰ دانشجوی دختر در خوابگاه‌های این دانشگاه اسکان دارند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار