یک راننده تاکسی گفت : در سطح شهر مشاهده شده که در برخی ساعات از روز مسافربرشخصی برای ما تاکسیرانان چاقو می‌کشد تا مسافر ما را بگیرد آیا اندک کرایه تاکسی ارزش این را دارد که از جان خود بگذریم؟!

چاقوکشی مسافربر شخصی برای تاکسی رانان گرگانی

به گزارش گلستان ۲۴؛ امید خاندوزی، یکی از رانندگان تاکسی در گرگان می‎گوید: در شهر گرگان و در سال‎های 1386 و 1387 بیش از یک هزار مسافربر شخصی را که واقعاً نیاز به معیشت داشتند سازماندهی کردند و وارد تاکسیرانی شدند  اما امروز این افراد کجا هستند؟ در واقع برخی از این افراد تنها برای استفاده از مزایا و سهمیه سوخت دست به این اقدام زدند.

وی با بیان اینکه ساماندهی این افراد کم‎کاری از سوی مسوولان امر است، افزود: برای برخی از این مسوولان انگار تاکسی به چشم‎ نمی‎آید و تصور نمی‌کنند که رانندگان تاکسی خانواده و حق و حقوق دارند.

این راننده تاکسی در گرگان تاکید کرد: راننده تاکسی که مالک یک تاکسی است هشت ساعت قانونی باید کار کند اما برخی از رانندگان  10 تا 14 ساعت کار می‎کنند تا بتوانند از پس هزینه‎های زندگی خود بر بیایند و مشکل ما این است که مسؤول دلسوز نداریم.

محمد خبیری نیا یکی دیگر از رانندگان تاکسی بیان می‎کند؛ اگر تاکسی‎هایی هستند که کار نمی‎کنند چه کسی باید شناسایی کند و اگر آژانس‎هایی که تنها با یک تابلو فعالیت دارند و موقع برگشت مسافرهای ما را برخلاف قانون سوار می‌کند چه کسی باید پاسخگو باشد.

وی تصریح کرد: برخی سرویس‎های مدارس، اسنپ و ماکسیم نیز زمانی که مسافر ندارند در سطح شهر مسافرکشی می‎کنند و مانع کسب و کار تاکسیرانان می‎شوند.

این راننده تاکسی افزود: در سطح شهر مشاهده شده که در برخی ساعات از روز  مسافربرشخصی برای ما تاکسیرانان چاقو می‌کشد تا مسافر ما را بگیرد آیا اندک کرایه تاکسی ارزش این را دارد که از جان خود بگذریم؟!

خبیری‎نیا با بیان اینکه بعد از سند زدن تاکسی هیچ کسی با ما کار ندارد، افزود:  تاکسی‎های شخصی بیرون شهر و درون شهر مسافربری می‎کنند.

وی همچنین به طرح ترافیکی و ایجاد مسیر ویژه برای تاکسی‎ها و اتوبوس در گرگان تاکید کرد و افزود: مسؤولانبرای بهبود کیفیت حمل و نقل عمومی شهر باید تدبیر کنند./فارس

 

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    همه رو بیکار کردن افتادیم به دست فروشی و مسافر کشی

آخرین اخبار