دبیر جشنواره مردمی سفیران کریمه اهل بیت(س) استان گلستان گفت: امسال در دهه کرامت به‎مناسبت 40 ‎سالگی انقلاب اسلامی 40 برنامه در استان برگزار شد.

اجرای 40 برنامه با حضور سفیران کریمه اهل بیت(س) در گلستان

به گزارش گلستان 24 : ابوالفضل بخشیانی پیش از ظهر امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان، از برگزاری جشنواره سفیران کریمه اهل بیت (ع) خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره از ابتدای ذی‎القعده آغاز شده و تا پایان دهه کرامت که میلاد امام رضا (ع) است ادامه می‎یابد.

وی با بیان اینکه این جشنواره برای سومین سال متوالی با محوریت هئیت مهدویون در استان برگزار می‎شود، افزود: سال گذشته استان گلستان جزو پنج استان برتر کشور در این جشنواره شناخته شد.

دبیر جشنواره مردمی سفیران کریمه اهل بیت(س) استان گلستان  با بیان اینکه در چهل‎سالگی انقلاب اسلامی 40 برنامه در دهه کرامت با حضور خادمین حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد،  اذعان کرد: این جشنواره به شکل حرکت کاروان در روستاها و شهرهای دور افتاده برگزار شد که کاروان حامل خدام و پرچم حرم حضرت معصومه (س) در ۱۵ شهر و روستا در استان گلستان حضور یافت.

بخشیانی با بیان اینکه امسال اعزام زائران به حرم حضرت معصومه(س) در قالب سه دستگاه اتوبوس انجام می‎شود، ابراز کرد: دو دستگاه اتوبوس از مردم مناطق سیل‎زده گلستان و همچنین افراد کم‎بضاعت و دارای نام «فاطمه» و «معصومه» به حرم مکرم حضرت معصومه (س) اعزام می‌شوند.

وی اضافه کرد: دیدار با نجات یافتگان از اعتیاد، عیادت از بیماران قطع نخاعی ، استقبال خادمین حضرت معصومه از کاروان زیر سایه خورشید و جشن دختران آفتاب از جمله برنامه‎های ما در استان گلستان بود.

دبیر جشنواره مردمی سفیران کریمه اهل بیت(س) استان گلستان برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه(س) در سقاخانه حضرت ابوالفضل(ع) گرگان،عطرافشانی مزار شهیده استان گلستان، آیین برافراشته شدن پرچم یا امام رضا(ع) توسط سفیران کریمه و دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم را از جمله دیگر برنامه‎هایی برشمرد که در قالب جشنواره سفیران کریمه در گلستان برگزار شد.

بخشیانی گفت: اهدای لوازم خانگی به خانواده‎های قرآنی مناطق سیل‎زده نیز از جمله برنامه‎هایی ود که در مناطق سیل‎زده استان گلستان با حضور خادمین حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.

انتهای پیام/فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار