شبکه جوانان رضوی در استان گلستان با صدور پیامی از حضور و مهمان نوازی مردم استان در دوازدهمین دوره جشن های مردمی زیر سایه خورشید قدردانی کرد.

نامه تقدیر و تشکر خانواده شبکه جوانان رضوی از مردم ولایتمدار استان گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ شبکه جوانان رضوی  در استان گلستان با صدور پیامی از حضور و مهمان نوازی مردم استان در دوازدهمین دوره جشن های مردمی زیر سایه خورشید قدردانی کرد.

مظلومیت شادی مومنانه

اباصلت هروی نقل میکند که شنیدم امام رضا (ع) میفرمود : (( خدا رحمت کند کسی که امر ما را زنده می سازد )) پرسیدم امر شما چگونه زنده میشود ؟ فرمود علوم و معارف ما را فرا گرفته و به دیگران بیاموزد زیرا مردم اگر با زیبایی های سخنان ما آشنا گردند از ما پیروی خواهند کرد.

بحارالانوار جلد ۲ صفحه ۳۰

مردم شریف و ولایتمدار استان گلستان

 سلام علیکم

با حضور پرشور و اشتیاق شما مردم عاشق امام مهربانی ها،دوازدهمین دوره جشن های مردمی زیر سایه خورشید با رشد ۲۰ درصدی مخاطب نسبت به سال گذشته در سطح استان برگزار شد. بی شک در کنار این نشاط معنوی و حب اهل بیت عصمت و طهارت ع حرکت فرهنگی تبلیغی زیر سایه خورشید،نقش به سزایی در انتقال معارف رضوی و عمل به حدیث ابتدای کلام داشته است.۴۱ عنوان برنامه متنوع که در مجموع ۱۴ شهرستان،۳۰ شهر و ۴۰ روستا بالغ بر۳۳۰ برنامه را به همت جوانان رضوی شهرستان ها رقم زد،مملو از برنامه های معرفت افزایی بود. در کنار ابراز احساسات شما مردم عزیز بیان معارف رضوی در منبرهای کوتاه ۱۰ شب ۱۰ جرعه رضوی،کمک به نیازمندان و سیل زدگان که بخش مهمی از سیره معصومین(ع)است، ازدواج آسان،جشن تولد رضوی و... همه و همه در راستای عمل به حدیث امام رئوف(ع)در احیای امر حضرت بوده است. برای اولین سال ویژه برنامه هایی قبل از حضور کاروان  خدام رضوی و پرچم متبرک ولی نعمتمان توسط شبکه جوانان رضوی در سطح استان اجرا گردید که جا دارد از همه جوانان با اخلاصی که این حجم عظیم خدمت و ارادت را رقم زدند قدردانی نماییم.همچنین از شهرداران محترم شهرهای گرگان، کردکوی،آزادشهر و فاضل آباد که با اجرای طرح بام بهشت و نصب پرچم بزرگ منقش به نام مبارک امام رضا(ع) شرق و غرب و مرکز استان را امام رضایی نمودند ، صمیمانه سپاسگزاریم.

در سالی که شاید کمترین مساعدتهای مالی ،امکاناتی،خودرویی و رسانه ای در طول دوازده سال گذشته رقم خورد، باز هم همت شما مردم عزیز،با معرفت و با محبت استان بود که همه کمبودهای ستاد را جبران کرد و مرهمی شد بر درد دل های ناگفته ی ما.

عدم حمایت از این حرکت و حرکتهای مشابه نشاط آفرین، مظلومیت شادی مومنانه در برابر انواع برنامه هایی که به موازین شرعی توجهی ندارند را بیش از پیش نشان داد. مرحبا به شما مردم دوست داشتنی که در فضای مجازی همه کم توجهی های صدا و سیما و تبلیغات شهری را جبران نمودید،روزهای کاری خود را وقف  امام مهربانی ها کردید و در این اوضاع سخت مالی با خودروی شخصی و هرآنچه در توان داشتید، در خدمت سفیران امام رئوف(ع) بودید تا ان شاا... حضرت در سه جایی که قول دادند به فریادتان برسند.

همدلی بی نظیر کاروان سفیران کریمه(خدام حضرت معصومه(س) ) و دفتر نمایندگی و اداره املاک آستان قدس رضوی با شبکه جوانان رضوی استان ، الگویی ماندگار را رقم زد که جا دارد از همه این عزیزان به سبب این همراهی تقدیر و تشکر نماییم.

خالصانه و خاشعانه از امام مهربان و رئوفمان سپاسگزاریم که توفیق خدمت به خدام حریمش و مردم و دوستدارانش را یک سال دیگر به جمع باصفای جوانان رضوی هدیه نمودند.

در پایان به مصداق حدیث شریف" من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق" از عموم مردم بزرگوار استان ، خانواده معظم شهدا و ایثارگران ، جوانان و نوجوانان ۲۵۰ تشکل شبکه جوانان رضوی سطح استان و خانواده های صبورشان که خالصانه درغالب تیم های کارگردانی،تدارکات،توزیع تبرکی،انتظامات،تولیدمحتوا،خبری،ثبت وقایع و...،اعضای کاروان اعزامی مشهد مقدس و موسسه جوانان آستان قدس رضوی،برادران و خواهران گرانقدر هیئت اندیشه ورز و چارت استان و شهرستان ها،رانندگان،آشپزها،خبرنگاران و اصحاب رسانه،دستگاههای اجرایی که علی رغم مشکلات مالی پای کار آمدند،خادمیاران و خیرین عزیز و بزرگواری که مارا تنها نگذاشتند،صمیمانه سپاسگزاریم.

از همگی ممنونیم که یاریمان کردید تا "حالمان_خوب_شود"

والسلام علی من التبع الهدی

خانواده جوانان رضوی استان گلستان

۲۸ تیرماه ۱۳۹۸

 

ارسال نظر

آخرین اخبار