فرماندار شهرستان آق‌قلا گفت: میزان صدور پروانه‌های ساختمان در حوزه شهری آق‌قلا فراتر از 250 پروانه ساختمان بود که در این زمینه رشد بسیار خوبی را شاهد بودیم.

صدور 250 پروانه ساختمانی در آق قلا

به گزارش گلستان ۲۴؛ امیر شیرتوماج امشب در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: میزان صدور پروانه‌های ساختمان در حوزه شهری آق‌قلا فراتر از 250 پروانه ساختمان بود که در این زمینه رشد بسیار خوبی را شاهد بودیم.

وی تصریح کرد: در شهر آق‌قلا کارها برای خانه‌دار شدن مردم در حال انجام است ولی مردم از مسوولان می‌خواهند که هرچه زودتر به خانه‌هایشان بروند و زندگی‌شان به روال عادی خود برگردد.

فرماندار شهرستان آق‌قلا ابراز کرد: با توجه به گرم‌تر شده هوای استان گلستان مردم این نیاز را دارند که در منازل خود سکونت کنند که در این زمینه سرعت ساخت و ساز در این مناطق سیل‌زده شتاب بیشتری به خود گرفت.

مسوول بازسازی بنیاد مسکن شهرستان آق‌قلا از صدور 250 پروانه ساخت در آق‌قلا خبر داد.

محسن جندقی نیز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: صدور پروانه در منطقه سیل‌زده شهرستان آق‌قلا در گذشته کمی کند صورت می‌گرفت اما خوشبختانه اکنون با سرعت بیشتری پروانه صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه روند ساخت واحدهای مسکونی در شهر آق‌قلا خوب است، تصریح کرد: مردم سیل‌زده شهرستان آق‌قلا از مسوولان متولی انتظاراتی را دارند تا هرچه زودتر خانه‌هایشان را تحویل بگیرند

مسوول بازسازی بنیاد مسکن شهرستان آق‌قلا ابراز کرد: تقریبا دو هفته‌ای است که صدور پروانه‌های ساختمان سرعت بیشتری به خود گرفته است یعنی تقریبا در 20 روز گذشته کمتر از 50 پروانه صادر شده بود و این درحالی است که امروزه 250 پروانه در این شهرستان صادر شده است.

* بازدید از 400 پرونده ساختمان در آق‌قلا/ 19 هزار پرونده به بانک‌های عامل معرفی شدند

سرپرست شهرداری آق‌قلا از بازدید تعداد 400 پرونده پروانه ساختمان این شهرستان خبر داد.

نورمحمد صحنه نیز در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: از تعداد 550 پرونده پروانه ساختمان از تعداد 400 پرونده بازدید صورت گرفت و به مرحله تایید نقشه رسیده است.

وی با بیان اینکه خسارات مالی، هرچند وسیع و گسترده باشد، جبران خواهد شد اما خسارات روحی ناشی از حوادث، گاهی جبران ناپذیر است، تصریح کرد: باید تمام تلاش و توان مسوولان برای جبران خسارات ناشی از وقوع سیل و کاهش آلام مردم خسارت دیده انجام شود.

طبق اعلام بنیادمسکن استان گلستان تاکنون 19 هزار پرونده برای دریافت تسهیلات جبران خسارت به سیل‌زدگان به بانک‌های عامل معرفی شدند.

از تعداد 19 هزار پرونده‌ای که به بانک‌ها معرفی شدند حدود 11 هزار پرونده انعقاد قرارداد شدند.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار