سلیمانی گفت: متأسفانه به حوزه فرهنگ‌سازی اهتمامی نداریم و تنها به برنامه‌های نمادین بسنده می شود.

فعالیت‌های فرهنگی اثر میدانی ندارد

به گزارش گلستان ۲۴؛ «مسعود سلیمانی» امروز(پنجشنبه ۳ مرداد) در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان اظهار کرد: احقاق حقوق عمومی از جمله وظایفی است که برعهده دادستان نهاده شده است و اخیرا مورد تاکید ریاست قوه قضائیه قرار گرفته است.

 


معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای مرکز گلستان به مسئله انفال اشاره کرد و افزود: مدیریت انفال بر اساس قانون جاری برعهده حکومت است و مدیریتی که در این بخش در حوزه نگهداشت باید اتفاق می‌افتاد انجام نشده است.

 


سلیمانی متذکر شد: در شورای حفظ حقوق بیت‌المال مصوبه ای را داشتیم که بر اساس آن شهرداری مکلف است در مناطق مثل حاشیه رودخانه‌ها و زمین‌های منابع ملی شهرداری باید مجوزات لازم را از دستگاه‌های متولی دریافت کند.

 

وی گفت: گاهی شاهد آن هستیم که شهرداری مجوز ساخت و پروانه ساخت به واحد مسکونی می‌دهد ولی این واحد در اراضی ملی قرار دارد.

 


معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای مرکز گلستان متذکر شد: از روستای زیارت و جهان‌نما بازدیدی داشتیم و اختلاف نظری دستگاه‌ها داشتند و این مهم منجر به راه فرار برای سودجویانی شده بود که به دنبال آن بودند که دست به این اراضی دراز کنند.

 


سلیمانی افزود: متاسفانه بین ادارات به داخل سطوح مردم رسوخ می‌کند و مردم مراجعاتی از این اختلاف بین ادارات گله‌مندی دارند.

 


وی گفت: گله‌مندی و شکایت هرچه از دستگاه‌ها بیشتر شود به همان میزان اعتماد مردم به دستگاه‌ها کاهش می‌یابد.

 

معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای مرکز گلستان، به اهتمام به فرهنگ اسلامی اشاره کرد و افزود: بسیاری از موضوعات بیان می‌شود که اقدامات سلبی اتفاق بیفتد و این در حالی است که چندین دستگاه متولی برنامه‌های فرهنگی داریم که می‌توانند با اقدامات خود گسل‌های آسیب‌های اجتماعی را شاهد نباشیم.

 


سلیمانی گفت: به حوزه فرهنگ‌سازی اهتمامی نداریم و تنها به برنامه‌های نمادین بسنده می شود و یا کارهای زیربنایی اقدامی انجام ندادیم و یا اثر میدانی نداشته است.

شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار