مدیرکل بنیادمسکن گلستان از توزیع یک‌هزار و ۸۰۰ تن سیمان رایگان برای بازسازی و نوسازی واحد‌های مسکونی در مناطق سیل‌زده استان خبر داد.

توزیع سیمان رایگان برای بازسازی واحد‌های مسکونی سیل زده استان

به گزارش گلستان۲۴؛ محمدتقی زمانی‌نژاد عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: بنیاد مستضعفان برای کمک به مردم سیل‌زده، تأمین سیمان رایگان برای بازسازی و نوسازی واحد‌های مسکونی سیل‌زده را تقبل کرده است.

وی افزود: برهمین اساس برای ساخت واحد‌های مسکونی تا هشت تن و برای تعمیرات واحد‌های خسارت دیده نیز تا یک تن سیمان رایگان به متقاضیان داده می‌شود.

مدیرکل بنیادمسکن استان همچنین از توزیع یک‌هزار و ۸۰۰ تن سیمان اهدایی مقام معظم رهبری برای احداث و تعمیر واحد‌های مسکونی خسارت دیده از سیل در استان خبر داد و بیان داشت: سیمان واحد‌های خسارت دیده به محض عقد قرارداد با بانک‌ها به‌صورت رایگان تحویل مالکان خواهدشد.

وی به پیمانکاران ساخت واحد‌های مسکونی در مناطق سیل‌زده  تأکید کرد:  تا در روند ساخت و ساز با بکارگیری تمام توان و امکانات گفت: کارشناسان فنی بنیادمسکن روند بازسازی واحد‌های احداثی و تعمیری را نظارت می‌کنند و تسریع در بازسازی واحد‌ها به هیچ عنوان کیفیت ساخت و ساز‌ها را تحت تأثیر قرار نخواهد داد.

زمانی‎نژاد یادآور شد: تا کنون ۱۰ هزار و ۶۸۰ مالک واحد مسکونی که در جریان سیل آسیب دیده‌اند در انتظار عقد قرارداد با بانک‌ها هستند. همچنین پرونده ۱۲ هزار و ۸۸۶ مالک خسارت دیده نیز به بانک‌های عامل معرفی شده که متاسفانه بانک‌ها تاکنون تنها با دو هزار و ۲۰۶ مالک عقد قرارداد کرده‌اند.

/باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار