سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به گلستان، ادامه ناپایداری هوای استان تا روز جمعه و آزادسازی حریم ۷۰۰ متر از رودخانه سالیکنده کردکوی از جمله اخبار کوتاه روز چهارشنبه گلستان است.

اخبار کوتاه استان گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای شرکت در دومین جشنواره موسیقی آوای ارادت به حضرت علی بن موسی الرضا به میزبانی شهرستان سیل زده گمیشان و حضور در مراسم روز خبرنگار عصر امروز به گلستان سفر می کند.

**

پروژه‌ احیا و مرمت قنات سرکهریزا شهرستان آزادشهر با اعتباری بالغ بر ۱۰۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی در حال اجرا است.

**

هواشناسی اعلام کرد ناپایداری هوای گلستان تا روز جمعه ادامه دارد.

تا پایان هفته آسمان استان ابری است و در بعضی ساعت‌ها بارش باران و وزش باد پیش بینی می‌شود.

در این مدت، کاهش محسوس دما دور از انتظار نیست و دریا نیز مواج است.

**

رییس اداره منابع آب شهرستان های کردکوی، بندرگز، ترکمن و گمیشان از آزادسازی بستر و حریم ۷۰۰ متر از رودخانه سالیکنده کردکوی خبر داد و گفت: درختانی که توسط کشاورزان در بستر و حریم رودخانه کاشته شده بود شناسایی و پس از صدور اخطاریه و سیر مراحل قانونی در طول ۷۰۰ متر از رودخانه سالیکنده برش داده و رفع تصرف شد.

**

فرماندار آق قلا از آسفالت چهار هزار و ۶۰۰ متر مربع از معابر روستای قربان آباد بخش مرکزی این شهرستان با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

**

دوره آموزش سفالگری برای کودکان خردسال شهرستان آق قلا برای کودکان ۶ الی ۱۰ سال در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهر برگزار شد. 

**

استاندار گلستان با اشاره به تخریب برخی از راه ها بر اثر سیلاب و یا ایجاد برش برای عبور آب گفت: بخش زیادی از راه های برش داده شده در مناطق سیل زده آسفالت شد.

حق شناس اظهار داشت: تعدادی از رودخانه ها در حال لایروبی هستند اما برای انجام همه آنها با کمبود اعتبارات مواجه هستیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار