متقی گفت: در سطح استان گلستان ۲۲۱ مکان ورزشی سرپوشیده و غیر مسقف داریم که امکان واگذاری به بخش خصوصی را دارد.

۲۲۱ مکان ورزشی در گلستان شرایط واگذاری به بخش خصوصی را دارد

به گزارش گلستان ۲۴؛ «محمود متقی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در سطح استان گلستان 221 مکان ورزشی سرپوشیده و غیر مسقف داریم که امکان واگذاری به بخش خصوصی را دارد.

 

سرپرست منابع پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان گلستان ادامه داد: مطابق قانون موظف هستیم تمامی اماکن ورزشی را که در شرایط قابل بهره‎برداری و قابل استفاده را به بخش خصوصی واگذار کنیم.

 

متقی بیان کرد: کارشناسان فنی و دادگستری اماکن ورزشی را قیمت‎گذاری می‎کنند و از طریق سامانه ستاد این اماکن معرفی می‎شوند و افرادی که علاقمند هستند می‎توانند در سامانه ثبت‎نام و رقم پیشنهادی خود را اعلام کنند و در نهایت به بیشترین رقمی که پیشنهاد شده و بررسی شرایط فرد این اماکن ورزشی واگذار می‎شود.

 

وی با بیان اینکه اماکن ورزشی به افرادی واگذار می‎شود که سابقه ورزشی داشته باشند، افزود: قانون‎گذار در شرایط برابر واگذاری اماکن تعاونی‎های ورزشی، هیئت‎های ورزشی، باشگاه‎های ورزشی و تعاونی‎های ایثارگران را در اولویت قرار داده است.

 

سرپرست منابع پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان گلستان به چمن‎ مصنوعی ورزشگاه آزادی گرگان اشاره کرد و متذکر شد: چمن مصنوعی به بخش خصوصی واگذار شده و باید بخش خصوصی از این زمین برای ورزش‌هایی مانند راگبی و فوتبال استفاده کند و دور این چمن مصنوعی نیز برای ورزش همگانی مد نظر قرار گرفته است.

 

متقی گفت: مطابق قانون و اساسنامه ورزشی باید مکانی که واگذار می‎شود استفاده  شود و بهره‎بردار و مستاجر باید از رشته‎های ورزشی مورد نظر استفاده کند و ورود و خروج و نظافت را رعایت کند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار