دستگیری سرکرده سارقان مسلح در علی آباد کتول، اختصاص بیش از ۱۲ میلیارد ریال اعتبار برای کاهش آسیب های اجتماعی پس از سیل و اعلام برنامه های هفته دولت شهرستان بندرگز از جمله خبرهای کوتاه امروز یکشنبه گلستان است.

اخبار کوتاه استان گلستان

 گزارش گلستان ۲۴؛ مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان گفت : پس از وقوع سیل اخیراستان بیش از ۱۲ میلیارد ریال برای کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از سیل به استان اختصاص یافت.

علی برزمینی افزود: تاکنون در مجموع ۸۰ میلیارد ریال برای کاهش آسیب های اجتماعی گلستان و مناطق حاشیه ای اعتبار تخصیص یافته است.

فرماندار بندرگز گفت: همزمان با هفته دولت ۶۴ طرح عمرانی و تولیدی با اعتبار ۳۰۱ میلیارد ریال و ایجاد ۶۴ فرصت شغلی در بندرگز به بهره برداری رسیده و یا عملیات ساخت آن آغاز می شود.

حسین احمدی اظهار داشت: از این تعداد ۴۴ پروژه با اعتبار ۱۸۶ میلیارد عمرانی و ۲۰ طرح با اعتبار ۱۱۵ میلیارد ریال ، تولیدی و اقتصادی است.

وی ادامه داد: زیرگذر ضلع غربی شهر بندرگز، اقامتگاه بوم گردی، آسفالت معابر شهری بندرگز و روکش آسفالت بندرگز - بندرترکمن از جمله طرحهای قابل بهره برداری هفته دولت امسال بندرگز است.

کتاب خانه امن اثر غلامرضا خارکوهی،  حاوی خاطرات شفاهی مرحوم حجت الاسلام رضا شریفی گرگانی از مبارزین انقلاب اسلامی که سال ها قبل توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی شعبه قم به صورت مصاحبه ضبط شده بود پس از پیاده سازی و مستند کردن به اسناد و تصاویر تاریخی، در ۱۲ فصل و به حجم ۳۳۰ صفحه تدوین و در مرداد سال جاری منتشر شد. 

مدیر جهادکشاورزی گرگان گفت : هفدهمین نمایشگاه دام و طیور، شیلات و آبزیان از پنجم تا هشتم شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی گلستان در گرگان برپا می شود.

فرمانده انتظامی علی آباد کتول از دستگیری سرکرده باند سارقان مسلح در این شهرستان خبر داد و گفت: متهم دارای سوابق متعدد کیفری به ویژه در بخش زورگیری و مشارکت در سرقت‌های مسلحانه است که از سال ۹۴ متواری و تحت تعقیب پلیس بود.

بگفته سرهنگ الیاس تازیکه این شرور تاکنون به ۳۶ فقره سرقت اعتراف کرده که از این تعداد ۲ فقره سرقت مسلحانه و ۷ فقره زورگیری و سرقت‌های همراه  با آزار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: شناسایی و پاکسازی نقاط آلوده  و کانون های تجمع معتادان متجاهر در صدر توجهات آسیب ‎های اجتماعی قرار دارد.

عبدالرضا چراغعلی به فعالیت دو کمپ در گنبد و گرگان اشاره کرد و گفت : ظرفیت لازم برای جمع ‎آوری و مقابله با معتادان متجاهر متناسب با نیاز استان نیست و اداره کل بهزیستی مکلف است بخشی از اعتبارات ۲۰ میلیارد ریالی تخصیص یافته برای آسیب های اجتماعی را به معتادان متجاهر اختصاص دهد.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار