شهردار گرگان گفت: رویکرد پروژه های امسال شهرداری گرگان در اجرای طرح هایی مانند شهربازی مدرن، تله کابین و سورتمه، جذب هر چه بیشتر توریسم و گردشگر داخلی و خارجی است.

شهردار: رونق گردشگری رویکرد پروژه های شهرداری گرگان است

 گزارش گلستان ۲۴؛ عبدالرضا دادبود شامگاه سه شنبه در مراسم افتتاح و آغاز عملیات ساخت 10 پروژه شهر گرگان اظهار داشت: مقدمات اجرای برخی از این طرح ها ماندن شهربازی مدرن و مسیرهای دسترسی آن در منطقه هزار پیچ به اتمام رسیده و سرمایه گذار در حال خرید و وارد کردن وسایل مورد نیاز است. 
وی همچنین بیان کرد: سال گذشته قرارداد اجرای 200 پروژه در شهرداری با سرمایه گذاران بخش خصوصی امضا شد که از این تعداد 170 پروژه در موعد مقرر و قبل از پایان سال به بهره برداری رسید و مابقی در مراحل اجرا قرار دارد. 
دادبود افزود: یکی از اقدامات موثر شهرداری گرگان در سال قبل، تحقق 117 درصدی بودجه بود که بخش عمده آن با مشارکت و حمایت مردم و پرداخت به موقع عوارض شهرداری محقق گردید. 
وی ادامه داد: یکی از وعده های شهرداری به مردم گرگان، راه اندازی بالن تفریحی بوده که وسایل مورد نیاز این طرح تهیه و وارد گرگان شده که به دلیل تغییر کادر پروازی توسط سرمایه گذار، اجرای آن اندکی به تاخیر افتاد. 
وی همچنین از احیای بافت تاریخی گرگان و اجرای تله کابین به عنوان دیگر پروژه های مهم شهرداری این شهر یاد کرد. 
سرپرست استانداری گلستان هم در این مراسم گفت: پروژه های اساسی شهر گرگان باید در جذب گردشگر مفید و موثر باشد و اجرای آن باید شتاب بیشتری بگیرد. 
میرمحمد غراوی اظهار داشت: افزایش درآمد شهرداری گرگان نسبت به بودجه مصوبه سال، نشان از همراهی مردم با این نهاد است که باید از آن برای بهبود کیفیت خدمات ارائه شده به شهروندان استفاده کرد. 
وی ساماندهی بافت قدیم و تاریخی گرگان از جمله محله پاسرو و باغ مزار استاد لطفی را یکی از شاخصه های مهم توسعه شهر گرگان برشمرد. 
رییس شورای اسلامی شهر گرگان هم در این مراسم گفت: شورا و شهرداری گرگان در دوره های گذشته توفیقاتی در بخش عمرانی داشتند اما طرح های مرتبط با گردشگری و جذب توریست همواره با غفلت همراه بود. 
علی اصغر یوسفی اظهار داشت: ایجاد رفاه و آرامش برای شهروندان با ایجاد مراکز تفریحی و گردشگری از جمله شهربازی مدرن، مورد توجه شورا و شهرداری و مورد نیاز مردم است. 
وی به کسب مقام نایب قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در لیگ برتر شاره کرد و گفت: روند حمایت از این تیم برای فصل جدید رقابت ها و حضوری قوی تر در رقابت های غرب آسیا ادامه خواهد داشت. 
آبنمای ماتریس پارک شهر، آب درمانی سالن علی محمدی، ست ورزشی ویژه جانبازان و معلولین، چتر وای فای، اپلیکیشن جامع حمل و نقل شهری، ایجاد دیواره سنگی در بخشی از رودخانه شهر، بازار هفتگی سعد آباد، کف سازی خیابان پاسرو و کمپ مسافر در پارک جنگلی النگدره از پروژه هایی بود که بطور همزمان افتتاح شد. 
همچنین در این مراسم عملیات ساخت سرای محله انجیراب آغاز شد. 

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار