مدیر کانون خادمیاری خبر و رسانه آستان قدس رضوی استان گلستان گفت: نخستین دوره خبرنویسی خادمیاران رضوی به میزبان استان گلستان برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین دوره خبرنویسی خادمیاران رضوی در استان

گزارش گلستان ۲۴؛ محسن عسگری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گرگان در خصوص برگزاری گردهمایی فعالان رسانه‌ای آستان قدس رضوی به میزبانی استان گلستان اظهار کرد: این گردهمایی در هشت استان «گلستان، اصفهان، اردبیل، البرز، سیستان و بلوچستان، کرمان، خراسان شمالی دو مازندران» برگزار می‌شود ایده برپایی این مراسم توسط دبیرخانه رسانه‌ای خادمیاران رضوی گرگان ارائه شد.

وی با اشاره به برگزاری این گردهمایی آموزشی در روز شنبه 9 شهریورماه جاری در استان گفت: دوره خبرنویسی ویژه خادمیاران رضوی در  دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان برگزار می‌شود و در پایان گواهینامه معتبر به افراد شرکت‌کننده اعطاء خواهد شد.

عسگری از استمرار دوره‌های آموزش خبرنگاری خادمیاران رضوی در استان خبر داد و تصریح کرد: افراد شرکت‌کننده در این دوره با سبک‌های خبرنویسی، گزارش، چند رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی، گرافیکی و آشنا می‌شوند تا در راستای نشر سیره رضوی و اهل بیت (ع) بپردازند و نقش موثری ایفا کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار