مدیر کانون خادمیاری خبر و رسانه آستان قدس رضوی در گلستان از برگزاری نخستین گردهمایی آموزشی خادمیاران رسانه‌ای آستان قدس رضوی همزمان با هشت استان کشور و به ابتکار دبیرخانه رسانه‌ای خادمیاران رضوی در گرگان خبر داد

اولین گردهمایی فعالین رسانه‌ای آستان قدس رضوی در گلستان برگزار می‌شود / 8 استان میزبان برگزاری سمینارهای آموزش سواد رسانه‌ای خادمیاران رضوی

به گزارش گلستان24؛محسن عسگری در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: نخستین گردهمایی فعالین رسانه ای و فضای مجازی استان گلستان با همکاری نهادهای مختلف در گرگان برگزار می شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این گردهمایی، آموزش خبرنویسی خادمیاران رسانه ای آستان قدس در گلستان و فعالین رسانه ای در استان است که با حضور یکی از اساتید برجسته و بومی استان گلستان برگزار خواهد شد.

مدیر کانون خبر و رسانه آستان قدس رضوی در گلستان تصریح کرد: این دوره آموزشی برای نخستین بار در کشور برگزار می شود و بناست این آموزش ها به صورت مستمر ادامه پیدا کند.

عسگری در ادامه گفت: یکی دیگر از اهداف کانون خبر و رسانه آستان قدس رضوی در گلستان این است که با همکاری نهاد های مختلف، خادمیاران خبر و رسانه و همچنین فضای مجازی استان را در حوزه های گوناگون، اعم از خبر، گزارش، بخش چند رسانه ای و شبکه های اجتماعی، گرافیکی و سایر عرصه های دیگر آموزش داده که این آموزش در جهت نشر سیره رضوی و اهل بیت (ع) در رسانه ها و فضای مجازی به کار گیری می شود.

وی افزود: این دوره آموزشی روز شنبه 9 شهریور 98 در ساعت 16 الی 19 ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان واقع در بلوار شهید کلانتری، انتهای شهرک جهاد کشاورزی برگزار خواهد شد.

مدیر کانون خبر و رسانه آستان قدس رضوی در گلستان خاطر نشان کرد: در پایان این دوره آموزش گواهینامه معتبری به شرکت کنندگان در این دوره آموزشی اعطا خواهد شد.

شایان ذکر است، نخستین دوره آموزش خبرنگاری خادمیاران رضوی کشور به ابتکار مدیریت خبر و رسانه آستان قدس رضوی و با اجرای کانون های خادمیاری خبر و رسانه کشور در هشت مرکز استان(شامل اصفهان، اردبیل، البرز، سیستان و بلوچستان، کرمان، خراسان شمالی، گلستان و مازندران) برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار