دادستان عمومی و انقلاب مرکز گلستان:

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: سال گذشته ۸۲ درصد زندانیان جرائم غیرعمد گلستان با کمک خیرین آزاد شدند و امسال هم امید داریم شاهد آزادی زندانیان با کمک خیرین باشیم.

۸۲ درصد زندانیان جرائم غیرعمد گلستان با کمک خیرین آزاد شدند

گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی شامگاه شنبه در همایش صبر و گلریزان و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان گلستان اظهار کرد: کمک به زندانیان یک عمل صالح است چراکه یکی دیگر از آثار گلریزان نجات یک خانواده و همچنین فرد از غوطه ور شدن در فساد و مشکلات است.

وی با بیان اینکه انسان در کل زندگی به دنبال رسیدن به آرامش است، افزود: کمک به سایرین و مشارکت در امور خیر آرامش را به همراه دارد.

وی با اشاره به اینکه کمک خیرین و جشن گلریزان برای آزادی زندانیان غیر عمد است، ادامه داد: باید هنه تلاش کنیم افرادی که اسیر می شوند را به گونه ای نجات داده و به جامعه برگردانیم، به ویژه در جرائم غیر عمد که افراد توانایی پرداخت دیه و یا مال را ندارند.

دادستان مرکز استان گلستان با بیان اینکه کمک به زندانیان یک عمل صالح است، اضافه کرد: در سال گذشته ۸۲ درصد زندانیان غیر عمد استان با کمک خیرین آزاد شدند.

حجت الاسلام سیدحسینی تصریح کرد: هم اکنون ۳۴۲ زندانی غیر عمد که ۱۴ نفر از آنها خانم هستند در زندان های استان به سر می برند که تلاش داریم با کمک خیرین و ستاد دیه استان به آزادی آنها کمک کنیم.

/مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار