همایش دوچرخه سواری همگانی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی در گرگان برگزار شد.

همایش دوچرخه سواری همگانی در گرگان برگزار شد

گزارش گلستان ۲۴؛ این همایش روز پنج شنبه ۷ شهریورماه ساعت ۷ صبح از میدان شهرداری گرگان آغاز و دوچرخه سواران مسیر ۵ کیلومتری میدان شهرداری به سمت میدان معلم و سپس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان را رکاب زدند.

در ادامه همایش با توجه به طرح دانشگاه باز در دانشگاه آزاد اسلامی، شرکت کنندگان در همایش از محوطه و برخی قسمت های دانشگاه بازدید بعمل آوردند؛ همچنین با حضور در مرقد شهدای گمنام دانشگاه با شهیدان تجدید میثاق کردند.

درحاشیه برگزاری این همایش رمضانعلی تربتی نژاد رییس اداره ورزش و جوانان گرگان ضمن گرامیداشت هفته دولت و ابراز خرسندی از این اقدام دانشگاه آزاد اسلامی گفت: از برنامه های مهمی که باید هیئتهای ورزشی به آن توجه بیشتری داشته باشند موضوع همگانی شدن رشته دوچرخه سواری است.

وی افزود: این همایش با هدف نهادینه کردن فرهنگ ورزش دربین اقشار مختلف برگزار شد؛ چرا که ورزش، در سلامت و شادابی افراد بسیار موثر است. مسئولان باید در نهادینه سازی ورزش در جامعه به ویژه ورزش های همگانی، تلاش کنند؛ با تغییر سبک زندگی به زندگی سالم، می توانیم جامعه ای سالم داشته باشیم.

در ادامه سرهنگ حبیبی جانشین فرماندهی راهور استان گرگان نیز ضمن تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی در برگزاری همایش اظهار کرد: با توجه به افزایش خودرو در جامعه، باید کاری کنیم تا از حجم ترافیک شهری کاسته شود و بتوانیم بر ترافیک غلبه کنیم؛ یکی از راه حل های این موضوع،استفاده از دوچرخه است.

وی تاکید کرد: باید جوانان را تشویق کنیم تا به جای موتور و خودرو، از دوچرخه استفاده کنند.‌

در پایان همایش، به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.

/ایسکانیوز

ارسال نظر

آخرین اخبار