فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: مرکز جامع سرطان گنبدکاووس تا پایان سال جاری بهره برداری می شود.

مرکز جامع سرطان گنبدکاووس تا پایان سال جاری بهره برداری می شود

به گزارش گلستان 24 ؛ عبدالقدیر کریمی عصر دوشنبه در نشست خبری خیر نمونه کشوری، محمد شهرکی که به منظور آماده سازی تجهیزات پزشکی امانات شهرهای مختلف برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر در شرایطی به سر می‌بریم که با محدودیت منابع از سوی دولت روبه رو هستیم و علی رغم تلاش های دولت و نظام برای برطرف کردن نیازهای مردم شرایط ایجاب می کند برای رفع مشکلات مردمی از خیرین کمک بگیریم.

وی افزود: گنبدکاووس یکی از شهرستان هایی است که در حوزه خیرین ظرفیت خوبی دارد و خیران گنبدی خدمات ارزنده ای در سطح کشور ارائه داده اند که در این بین حاج محمد شهرکی نقش پررنگ تری داشته اند.

کریمی با اشاره به ساخت مرکز جامع سرطان در گنبدکاووس اظهار کرد: این مرکز در یک‌هزار و ۴۵۰ مترمربع و دو طبقه در حال ساخت است و تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

معاون استاندار گلستان احداث مرکز جامع سرطان را از مطالبات و آرزوهای چندین ساله مردم گنبدکاووس نام برد و گفت: قرار بر این شده ساختمان این مرکز با هزینه شخصی حاج محمد شهرکی، خیر گنبدی ساخته و تجهیز این مرکز توسط دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان انجام شود.

کریمی تصریح کرد: با ساخت این مرکز دو بخش آنژیوگرافی و شیمی درمانی هم در کنار این مرکز و در این ساختمان فعالیت می کند.

وی افزود: حاج محمد شهرکی علاقه ای به رسانه ای شدن این موضوعات ندارد اما من معتقدم برای ترویج و اشاعه فرهنگ نوع دوستی این فعالیت های خیرخواهانه باید رسانه ای شود.

کریمی اظهار کرد: از آنجایی که راه‌اندازی بانک امانات تجهیزات پزشکی ایده خود این خیر گنبدی بوده باید این حرکت به نام حاج محمد شهرکی در تاریخ سلامت کشور به ثبت برسد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار