اصغری گفت: به‎منظور تقویت نظارت در بازار تلاش شده تا از لحاظ کیفیت و کمیت و قیمت مواد غذایی مشکلی در ماه محرم ایجاد نشود.

نظارت بر کالاهای پرتقاضا در ماه محرم

گزارش گلستان ۲۴؛ «علی‎اصغر اصغری» در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان، با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت امام حسین (علیه‎السلام) گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت به‎عنوان یک دستگاه پشتیبان‎کننده از حرکت‎های عزدارای در ایام محرم همگام با سطح کشور در گلستان نیز برنامه‎ریزی‎هایی داشته است.

 

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان ادامه داد: در این راستا با همکاری تشکل‎های صنفی، واحدهای تولید و ظرفیت شرکت بازرگانی دولتی و غله استان گلستان برای تأمین اقلام مورد نیاز هیئت‎ها، دسته‎جات عزاداری و تکایا اعم از گوشت مرغ، برنج، شکر و امثال آن اقدامات لازم صورت گرفته است.

 

وی با بیان اینکه در زمینه اقلام غذایی مورد نیاز ماه محرم کمبودی در استان گلستان وجود ندارد، افزود: به‎منظور تقویت نظارت در بازار تلاش شده با همکاری مدیریت بازرسی اصناف مرکز گلستان و شهرستان‎ها و استفاده از ظرفیت اداره‎کل تعزیرات حکومتی و سایر دستگاه‎های نظارتی بستری فراهم شود تا از لحاظ کیفیت و کمیت و قیمت مواد غذایی مشکلی در ماه محرم ایجاد نشود.

 

اصغری تصریح کرد: در چند ماهه گذشته قیمت برخی از اقلام غذایی به نفع مصرف‎کننده در حال تعدیل است، مردم انتظار دارند با کاهش قیمت ارز و تخفیف ارز به واحدهای تولیدی و وارداتی شاهد روند معکوس در قیمت برخی کالاها باشند.

 

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با بیان اینکه دولت سعی کرده در شرایطی که نیاز است برای تأمین بازار برخی از اقلام را تهیه و در اختیار مردم قرار دهد، اذعان کرد: تأمین شکر، روغن و هماهنگی واحدهای تولیدکننده مرغ و کشتارگاهی این نوید را به مصرف‎کنندگان می‎دهد که در ماه‎های آینده شاهد کاهش قیمت این اقلام باشند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار