برگزاری تجمع بزرگ تاسوعا در گرگان، دستگیری جاعلان چک پول تقلبی، اجرای طرح احسان حسینی و تاکید فرماندار گرگان بر رونق کشت گیاهان دارویی در مناطق کوهیپایه ای این شهرستان از جمله خبرهای کوتاه امروز یکشنبه استان است .

کشف باند جعل چک پول تقلبی در استان

گزارش گلستان ۲۴؛ مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: تجمع بزرگ تاسوعا حسینی در گرگان ساعت ۹:۳۰ صبح فردا دوشنبه در چهار راه میدان (میدان عباسعلی) با حضور هیات‌های مذهبی و مردم عزادار این شهرستان برگزار می‌شود.

**

فرمانده انتظامی گلستان گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان پس از یکسری اقدامات تخصصی و تحقیقات فنی، موفق به شناسایی باند ۶ نفره جعل اسناد و چک پول‌های تقلبی در استان شدند.

 سردار روح الامین قاسمی ادامه داد : در بازرسی از مخفیگاه متهمان بیش از ۲۰۰ میلیون ریال چک پول تقلبی و همچنین تعدادی شناسنامه، کارت ملی و اوراق دولتی جعلی کشف شد.

وی همچنین از کشف ۴۰ قلم شی عتیقه از جمله سکه، ظرف و قاشق و دستبند در گلستان خبر داد و گفت: برابر اعلام کارشناسان قدمت عتیقه جات کشف شده مربوط به هزار سال قبل است.

**

معاون اجتماعی انتظامی گلستان از غرق شدن نوجوان ۱۶ ساله در آب بندان رامیان خبر داد.

**

فرماندار گرگان گفت: کاشت زعفران و گل محمدی در دستور کار روستاهای کوهپایه ای  از جمله شاهکوه علیا، سفلی، چهارباغ و زیارت قرار می گیرد.

حمیدی اظهار امیدواری کرد: با توسعه گلخانه و ترویج گیاهان دارویی به زودی شاهد حضور گردشگران و ماندگاری بیشتر آنان در روستاها باشیم.

**

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان از اجرای طرح احسان حسینی با استفاده از ظرفیت مساجد، تکایا و هیاتهای مذهبی برای جمع‌آوری نذورات مردمی به منظور کمک به مددجویان و نیازمندان استان خبر داد.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار