فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه باید هویت ملی خود را حفظ کرده و وفاق و همدلی خود را تقویت کنیم، خاطرنشان کرد: باید با روحیه انقلابی و بسیجی کاری کنیم اقتصاد مقاومتی در جامعه ملموس شود و بیشتر از گذشته دشمن‌شناس و بروز باشیم.

فرمانده سپاه نینوا: وفاق و وحدت زاییده دفاع مقدس و مقاومت است

به گزارش گلستان 24 ؛ سردار حسین معروفی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید سپاه ناحیه شهرستان رامیان، اظهار داشت: ملت ایران با اتحاد اقوام و مذاهب مختلف در مقابل دشمنان خواهد ایستاد.

وی افزود: در حکومت اسلامی فرماندهی امر و رسالتی خطیر است که انسان‌ها را مجبور می‌کند با مدیریت و حساسیت امورات را دنبال کنند.

وی تصریح کرد: سه مولفه که شامل توجه عملی به اهل بیت(ع)، وفاق و همبستگی در انقلاب و نیروهایش و التزام عملی به ولایت فقیه، رهبری و حکومت اسلامی که حکومت رحمت العالمین است، انقلاب اسلامی را درخشان کرده است.

سردارمعروفی خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس مانند درون رزم بودیم، برون رزم شدیم و با تن در مقابل تانک ایستادیم.

وی ادامه داد: بالاترین منطق‌ها، منطق سیدالشهدا است که می‌گوید در مقابل ظلم بایستید، زیر بار زور نروید و مقاومت و اتحاد را در دستور کار داشته باشید.

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: در فتنه سال 88 برخی نخبگان با سکوتشان باختند، برخی شکست خوردند و برخی به پرتگاه سقوط کردند، اما مردم در یوم الله 9 دی مستقیم به امام وصل شدند و راه را پیدا کردند.

وی یادآور شد: دشمن ایمان، اندیشه و فکر ما را هدف گرفته و بدانید که به دنبال تصرف زمین‌های ما نیست، بلکه بدنبال تصرف ذهن‌های ما است.

سردار معروفی تاکید کرد: علی‌رغم همه هجمه‌ها، فتنه‌افکنی‌ها و جنگ‌های پیرامون ما، ایران اسلامی امن‌ترین کشور منطقه و دنیا است.

فرمانده سپاه نینوای گلستان در پایان با بیان اینکه باید هویت ملی خود را حفظ کرده و وفاق و همدلی خود را تقویت کنیم، خاطرنشان کرد: باید با روحیه انقلابی و بسیجی کاری کنیم اقتصاد مقاومتی در جامعه ملموس شود و بیشتر از گذشته دشمن‌شناس و بروز باشیم.

انتهای پیام/تسنیم

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار